یونان مرزهای خود را بر روی پناهندگان می بندد

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، با توجه به تشدید درگیری های در ادلب سوریه و امکان هجوم مهاجران به سمت اروپا یونان تدابیر سختگیرانه ای را در مرزهای خود اتخاذ نموده و از اسپری فلفل و گاز اشک آور علیه پناهندگان استفاده می نماید.

یونان مرزهای خود را بر روی پناهندگان می بندد

سفر با تور یونان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید و شهرهای سانتورینی، آتن و میکونوس را ببینید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه اتریشی کوریر، در حالی که بسیاری پناهندگان کوشش می نمایند از طرف ترکیه به مرزهای یونان هجوم آورند پلیس یونان در مرزهای خود علیه آن ها اسپری فلفل و گاز اشک آور به کار می برد.

به گزارش تلویزیون دولتی یونان اینکه بستن مرزهای یونان تا چه مدت طول می کشد تعیین نیست.

به گزارش خبرنگاران محلی، در مرزهای یونان تعداد زیادی نیروی پلیس، مرزبان و نیروی امنیتی مستقر شده اند. این ها تصاویری هستند که یادآوری نماینده موج پناهندگان به اروپا در سال 2015 است.

با توجه به تشدید تنش ها در ادلب نشریه بیلد آلمان گزرش داده است که دولت یونان 50 کشتی جنگی را به جزایر یونان اعزام نموده تا مرزهای خارجی اتحادیه اروپا را ببندد. علاوه بر این ده هلیکوپتر هم در نزدیکی مرزها مستقر شده است.

به این ترتیب یونان کوشش می نماید مرزهای خود را کاملا بر روی هجوم پناهندگان ببندد. این مسئله نه تنها برای پناهندگان بلکه برای همه افراد در دستور کار قرار گرفته است. نیروهای امنیتی یونان در حالت آماده باش قرار دارند. از محافل دولتی به گوش می رسد که یونان نظارت و کنترل مرزهای زمینی و آبی خود را به حداکثر رسانده است.

بعد از کشته شدن حدود 33 نیروی ترکیه در ادلب سوریه توسط روسیه حالا خطر تشدید درگیری ها در این منطقه بالا رفته است. بسیاری از ساکنان این منطقه به سمت مرزهای ترکیه در حرکتند.

در این میان بلغارستان هم کنترل های مرزی خود با ترکیه را تشدید نموده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 669

به "یونان مرزهای خود را بر روی پناهندگان می بندد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یونان مرزهای خود را بر روی پناهندگان می بندد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید