تور کانادا: کریسمس در کانادا

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، کریسمس یک روز تعطیل عمومی است. در این روز تمامی مدارس و بیشتر شرکت ها بسته هستند. بسیاری از کانادایی ها در روز 25 دسامبر که مصادف با روز کریسمس است، تعطیل هستند و این روز را به دیدار خانواده و دوستان اختصاص می دهند. هدیه دادن و لذت صرف یک وعده غذای خاص و احتمالاً شرکت در مراسم تشریفاتی کلیسا، از کارهای معمول در روز کریسمس است. با اینحال، بعضی کانادایی ها، به خصوص در کبک، این کارها را در شب قبل از روز کریسمس انجام می دهند.

تور کانادا: کریسمس در کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

کریسمس در کانادا

سنت های مربوط به هدایای کریسمس در میان خانواده های مختلف کانادایی بسیار فرق دارد. در بعضی از خانواده ها، یک شخصیت اساطیری به نام سانتا کلاوس هدایا را می آورد. سانتا کلاوس سوار بر سورتمه ای که با یک گوزن شمالی کشیده می گردد، به وسیله دودکش وارد خانه می گردد و هدایا و آب نبات ها را در جوراب یا در شمع زیر درخت کریسمس قرار می دهد. هدایای محبوب کریسمس معمولاً اسباب بازی، آب نبات برای بچه ها، لباس، و اقلام کاربردی یا تجملی برای بزرگسالان است. کانادایی ها هدایای خود را معمولاً در شب کریسمس و بعد از مراسم تشریفاتی کلیسا یا در صبح کریسمس و یا بعد از صرف نهار روز کریسمس باز می نمایند.

بعضی از مردم در روز کریسمس میزان زیادی غذا و نوشیدنی صرف می نمایند. کانادایی ها معمولاً برای صبحانه روز کریسمس، ژامبون، تخم مرغ یا پنکیک صرف می نمایند. شام شب کریسمس معمولاً یک وعده غذایی مفصل است که شامل بوقلمون، سیب زمینی و سبزیجات با سس کرنبری می باشد. دسرهای محبوب شب کریسمس شامل پای کیک کدو تنبل، آلو یا پودینگ کریسمس می باشد. در طی روز هم انواع مختلفی از میان وعده های شیرین و لذیذ مثل آب نبات، پرتقال، آجیل و تارت کره ای و کلوچه صرف می گردد.

همانطور که گفته شد روز کریسمس، یک روز تعطیل عمومی در کانادا است. مدارس، ادارات پست و بسیاری از شرکت ها و سازمان ها در این روز تعطیل هستند. بعضی از مغازه ها ممکن است در روز کریسمس باز باشند. بسیاری از خدمات حمل و نقل عمومی تعطیل هستند یا خدمات کمتری ارائه می دهند.

پیشینه روز کریسمس

بسیاری از مسیحیان 25 دسامبر را که مصادف با تولد عیسی ناصری در بیت لحم است را جشن می گیرند، هرچند که تاریخ و مکان دقیق تولد عیسی مسیح معین نیست. سنت جشن تولد او در انتها ماه دسامبر ممکن است نشأت گرفته از سنت جشن های اروپایی نزدیک به انقلاب زمستانی باشد. مسیحیانی که از سنت ارتدکس شرقی پیروی می نمایند، میلاد عیسی مسیح را در تاریخ 7 ژانویه جشن می گیرند.

موسسه خبرنگاران به اسم حامی دانشجویان علاقمند به تحصیل در کانادا به نوبه خود

روز کریسمس را به همه هموطنان مسیحی تبریک می گوید.

منبع: موسسه کانادایی جی اس آی
انتشار: 3 مرداد 1400 بروزرسانی: 3 مرداد 1400 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1583

به "تور کانادا: کریسمس در کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور کانادا: کریسمس در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید