کرمی: احتمال ادامه دار شدن دومینو افزایش حقوق کارکنان دولت با تصویب لایحه رتبه بندی معلمان وجود دارد

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، دبیر کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: نگرانی من این است که بعد از افزایش حقوق معلمان در قالب طرح رتبه بندی معلمان، باقی دستگاه های دولت نیز تقاضای افزایش حقوق داشته باشند و این دومینو ادامه پیدا کند.

کرمی: احتمال ادامه دار شدن دومینو افزایش حقوق کارکنان دولت با تصویب لایحه رتبه بندی معلمان وجود دارد

غلامحسین کرمی؛ دبیر کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در خصوص آنالیز لایحه رتبه بندی معلمان در مصاحبه با خبرنگار مالی خبرنگاران گفت: آقای میرکاظمی؛ رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، در جلسه علنی صحن مجلس در رابطه با آنالیز لایحه رتبه بندی معلمان گفت که دولت تا 25 هزار میلیارد تومان را به بحث رتبه بندی معلمان اختصاص می دهد و بیش از این میزان در توان دولت نیست.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در ادامه گفت: اما به اعتقاد من بودجه لازم برای آن که رتبه بندی با مواد فعلی که در کمیسیون آموزش به تصویب رسیده است بخواهد به درستی اجرا گردد قطعاً خیلی بیشتر از این است و من فکر می کنم بودجه لازم حدود 75 هزار میلیارد تومان خواهد بود.

کرمی در پایان با تاکید بر لزوم مهار تورم در کشور گفت: ما نمی توانیم از یک طرف بحث تورم افسار گسیخته را رها کنیم و صرفا در پی افزایش حقوق باشیم بلکه باید همه جوانب را در کنار هم ببینیم و برای عموم مردم و منافع ملی تصمیم گیری کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 آذر 1400 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1751

به "کرمی: احتمال ادامه دار شدن دومینو افزایش حقوق کارکنان دولت با تصویب لایحه رتبه بندی معلمان وجود دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرمی: احتمال ادامه دار شدن دومینو افزایش حقوق کارکنان دولت با تصویب لایحه رتبه بندی معلمان وجود دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید