گل محمدی: بهترین جایزه ورزشکاران تهرانی کسب مدال در مسابقات آسیایی 2018 و المپیک 2020 است

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت: بهترین جایزه برای ورزشکاران تهرانی کسب مدال ارزشمند در مسابقات بازی های آسیایی 2018جاکارتا و المپیک 2020 توکیو است.

گل محمدی: بهترین جایزه ورزشکاران تهرانی کسب مدال در مسابقات آسیایی 2018 و المپیک 2020 است

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گزراش خبرنگاران، در مراسم تجلیل از برترین های مسابقات آینده سازان استان تهران که با حضور محمدرضا داورزنی، معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، عبدالحمید احمدی، معاون فرهنگی و آموزشی وزارت ورزش و جوانان ، مهندس مقیمی استاندار تهران، خدادادی نماینده مجلس شورای اسلامی، گرشاسبی مدیر عامل باشگاه پرسپولیس، معاونان و مدیران ستادی اداره کل و روسای ادارات ورزش و جوانان حوزه ها و شهرستان ها و هیات های ورزشی استان تهران در سالن شهید قندی مجموعه ورزشی پیغام وزارت ارتباطات برگزار گردید، گل محمدی، گفت : مسابقات آینده سازان در رشته های مختلف در بخش آقایان و بانوان برگزار گردید. استارت این مسابقات بعد از اتمام مسابقات المپیک ریو خورد. اولین مرحله مسابقات آینده سازان استان پس از المپیک ریو مرداد ماه سال جاری با شرکت 7800 ورزشکار در سطح چهار منطقه شروع شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، اضافه نمود: هدف از برگزاری این مسابقات ورزشی توجه به شهرستان محروم و کم برخوردار است، چرا که شهرستان های تهران دارای ظرفیت قابل قبول و سرشار از استعدادهای برتر است. در این مسابقات عدالت نسبی برای ورزشکاران زن و مرد تهرانی فراهم شد تا بتوانند زنان حضور توانمندتری داشته باشند. ورزشکاران با استعداد در این رویداد پس از شناسایی به پایگاه قهرمانی استان (واقع در مجموعه تختی) معرفی خواهند شد تا آموزش لازم را کسب نمایند.

گل محمدی با اشاره به این که امیدوار است در المپیک پیش رو بیش از یک مدال توسط ورزشکاران تهرانی کسب گردد، خاطر نشان کرد: در حال حاضر بستر مناسبی برای ورزشکاران تهرانی مهیا شده تا بتوانند به صورت منظم فعالیت نمایند. برای میزبانی مسابقات، اولویت را به شهرستان ها دادیم. هفت ماه مسابقات به طول انجامید و استعدادهای ما محک خوبی خوردند. این مسابقات باعث شد از چند جهت بتوانیم شرایط ورزش استان تهران را محک بزنیم. کسانی که انتخاب شدند در پایگاه تهران زیر نظر قرار خواهند گرفت و بهترین ها می توانند حتی برای تیم ملی رشته های مختلف انتخاب شوند. در این طرح به ورزش بانوان نیز بسیار اهمیت داده شد. این مسابقات مقدمه ای است که بتوانیم در مسابقات جاکارتا و المپیک 2020 به موفقیت برسیم.

گل محمدی گفت : برای انجام این طرح استانداری تهران و وزارت ورزش و جوانان حمایت ویژه ای از اداره کل داشتند و اختصاص 27 صدم درصد به بودجه ورزش، راه را برای انجام بهتر این طرح باز نموده است چرا که تا سرانجام برنامه ششم توسعه باید سرانه ورزشی را در استان تهران افزایش دهیم و همچنین روی افزایش سمن ها نیز باید کار گردد. استاندار تهران یک میلیارد و 400 میلیون تومان برای ستاد آسیایی ورزشکاران استان در نظر گرفت که تا به امروز 400 میلیون تومان از این مبلغ برای توسعه و حمایت از ورزشکاران اختصاص یافته است. امیدواریم با یاری نهادهای دولتی و استانداری بتوانیم صندلی خوبی را در رویداد 2018 اسیایی جاکارتا اندونزی کسب کنیم.

گل محمدی همچنین به برنامه ششم اشاره نمود و گفت : در این برنامه میزان سرانه ورزشی تهران به 75 صدم متر مربع خواهد رسید.

به گزارش خبرنگاران، در این مراسم همچنین، محمد حسین مقیمی استاندار تهران گفت: شهرستان های استان تهران سرشار از ذخایر استعدادهای ورزشی است و اگر به ایجاد زیرساخت در شهرستان ها اهتمام کنیم قطعا نتایج مطلوبی در بخش ورزش قهرمانی و حرفه ای خواهیم گرفت. استان تهران با داشتن جمعیتی بالغ بر 14میلیون نفر از هر حیث ظرفیت تبدیل شدن به قطب ورزش کشور در بخش حرفه ای و قهرمانی را دارد و باید در این زمینه برنامه ریزی کنیم.

استاندار تهران با اشاره به کمبود فضاهای ورزشی در استان تهران و متناسب نبودن آن با جمعیت این استان ابراز امیدواری کرد با برنامه ای جامع و برنامه محور نیازهای این استان بیش از گذشته از سوی دولت جدی گرفته گردد.

وی علاقمندی مردم استان را به ورزش های همگانی و دیگر ورزش ها کم نظیر توصیف کرد و گفت : امروز ورزش به یک صنعت پردرآمد در جهان تبدیل شده و می توانیم در هر دو وجه ورزش قهرمانی و اشتغال ورزشی سرمایه گذاری کنیم.

رئیس ستاد المپیک 2020 استان تهران گفت : ورزشکاران استان تهران باید حرف اول را در ورزش قهرمانی کشور و عرصه های ورزشی ملی و بین المللی بزنند.

استاندار تهران از کوشش های گل محمدی تشکر کرد و در سرانجام خاطر نشان کرد: نیازهای ورزشی استان به خصوص در شهرستان ها با این نوع فعالیت ها تامین خواهد شد، ضمن این که به ورزش همگانی نیز باید توجه ویژه ای کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 566

به "گل محمدی: بهترین جایزه ورزشکاران تهرانی کسب مدال در مسابقات آسیایی 2018 و المپیک 2020 است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: بهترین جایزه ورزشکاران تهرانی کسب مدال در مسابقات آسیایی 2018 و المپیک 2020 است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید