نیکزاد: مجلس پیگیر حق التدریسی های نوبت سوم است

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، تهران (پانا) - نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس در اخطاری خواهان رسیدگی به مطالبه نیروهای حق التدریسی مرحله سوم آموزش و پرورش شد.

نیکزاد: مجلس پیگیر حق التدریسی های نوبت سوم است

ابراهیم نجفی اسپیلی در نشست علنی نوبت صبح امروز (دوشنبه، 9 اسفند) مجلس شورای اسلامی در جریان آنالیز بخش درآمدی لایحه بودجه سال 1401 کل کشور، در اخطاری با استناد به بند 9 اصل 3 قانون اساسی در رابطه با برطرف تبعیضات ناروا گفت: ما انتظار داشتیم با توجه به تجمعات نیروهای حق التدریسی مرحله سوم که مورد تائید صحن علنی مجلس نیز نهاده شد، واکنشی دیده و به مطالبات شان رسیدگی گردد.

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس ادامه داد: این رویه غلطی است که افراد برای گرفتن حق خود مقابل مجلس تجمع می نمایند.

وی اضافه نمود: ما از وزیر آموزش و پرورش، رئیس سازمان برنامه و بودجه و رئیس سازمان امور اداری درخواست داریم با برگزاری هر چه سریع تر یک جلسه این نیروها را معین تکلیف نمایند.

نیکزاد: مجلس به جد پیگیر مسئله حق التدریسی های نوبت سوم است

در ادامه علی نیک زادثمرین که ریاست مجلس را برعهده داشت تذکر این نماینده را وارد دانست و گفت: مجلس به جد پیگیر این موضوع است و با وزیر آموزش و پرورش و معاون پارلمانی وی جلسه برگزار نموده است البته آن ها با این مهم موافق هستند به همین علت با رئیس سازمان برنامه و بودجه نیز جلسه گذاشته شد و ایشان به دکتر علی احمدی ارجاع دادند، بعلاوه کمیسیون آموزش و تحقیقات و آقایان منادی سپیدان و متفکر آزاد پیگیری های لازم را انجام داده اند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی اضافه نمود: انتظار ما از آقای پورمحمدی این است که برای نوبت بعدازظهر نتیجه این مهم را به مجلس ارائه دهد چرا که حق مسلم نیروهای حق التدریسی مرحله سوم است که معین تکلیف شوند. بعلاوه توجه به قانون از سوی دولت لازم است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 11 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1401 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1888

به "نیکزاد: مجلس پیگیر حق التدریسی های نوبت سوم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیکزاد: مجلس پیگیر حق التدریسی های نوبت سوم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید