چرا باید چای کیسه ای را در یخچال خود قرار دهید؟

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، در این گزارش راه حلی بسیار مفید برای بوی بد یخچال و خانه بخوانید.

چرا باید چای کیسه ای را در یخچال خود قرار دهید؟

به گزارشدر یخچال را باز می کنید و با بوی نامطبوع بسیار آزاردهنده روبرو می شوید! چندان هم عجیب نیست که در یخچال شما بو ایجاد شده است! به هر حال، یک تن از محصولات غذایی مختلف را در خود جای داده است که هر کدام بوی خاص خود را دارند! یخچال بد بو لزوما کثیف نیست، شاید شما فقط مقداری غذای به جای مانده دارید که بوی سیر یا پیاز می دهد!

می توانید همه چیز را از یخچال خارج نموده و کل آن را تمیز کنید، اما ممکن است همواره وقت این کار را نداشته باشید یا تمایلی به انجام آن نداشته باشید.

قبل از استفاده از این ترفند، مطمئن شوید که عامل بوی نامطبوع را از یخچال خود خارج نموده یا آن را به یک محفظه هوای بسته منتقل نموده اید. حالا یک کیسه چای استفاده شده را بردارید و بگذارید تا کاملا خشک گردد. آن را روی نعلبکی بگذارید و سپس این نعلبکی را در نقطه مرکزی یخچال خود قرار دهید. اگر یخچال بسیار بزرگی دارید، می توانید از چند چای کیسه ای بهره ببرید. متوجه خواهید شد که بوی موجود به سرعت به وسیله کیسه چای جذب می گردد. چای کیسه ای ندارید؟ پس می توانید به جای آن از یک کاسه کوچک پودر قهوه یا جوش شیرین بهره ببرید.

در حال حاضر ما می دانیم که کیسه های چای، این قابلیت را دارند که بو های بد را به خود جذب نمایند، پس چرا آن را در منطقه ها مختلف خانه خود هم امتحان نکنید؟ می توانید یک کیسه چای استفاده شده را در جعبه زباله گربه خود یا در انتهای سطل زباله قرار دهید و مشاهد کنید که در آنجا هم معجزه می نماید.

چای بعلاوه می تواند گیاهان آپارتمانی شما را از قارچ ها یا کپک های مضر محافظت کند. مقداری آب بجوشانید و چای کیسه ای استفاده شده را به آن اضافه کنید. حالا شما نوعی چای بسیار رقیق دارید؛ اجازه دهید این آب چای، کاملاً خنک گردد، سپس از آن برای آبیاری گیاهان آپارتمانی خود بهره ببرید.

منبع:طلا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 شهریور 1400 بروزرسانی: 25 شهریور 1400 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1651

به "چرا باید چای کیسه ای را در یخچال خود قرار دهید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا باید چای کیسه ای را در یخچال خود قرار دهید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید