واژگونی پراید سبب مرگ مادر و کودک شد

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود گفت: واژگونی پراید در محور میامی به سبزوار محدوده میاندشت 2 فوتی و چهار مصدوم برجای گذاشت.

واژگونی پراید سبب مرگ مادر و کودک شد

محسن مزجی اضافه کرد: این حادثه ساعت هفت و 25 دقیقه در محور میامی به سبزوار در محدوده میاندشت رخ داد و پس از تماس مردمی با واحد فرماندهی و کنترل عملیات اورژانس 115 شاهرود مبنی بر واژگونی این خودرو، اورژانس جاده ای میاندشت و هلال احمر مستقر در این منطقه بی درنگ به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: در این واژگونی مادر 38 ساله و کودک یکساله در صحنه حادثه جان باختند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود با اشاره به اینکه پدر و سه فرزند دیگر مصدوم شدند، گفت: مصدومان این حادثه به وسیله آمبولانس اورژانس و هلال احمر به بالگرد هوایی منتقل شدند تا به منظور ادامه درمان به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود اعزام شوند.

مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود با 174 کارشناس در 16 پایگاه جاده ای، چهار پایگاه شهری، یک پایگاه اورژانس هوایی با یک فروند بالگرد و 30 دستگاه آمبولانس به هموطنان خدمات رسانی می نماید.

بعلاوه یک دستگاه اتوبوس آمبولانس هم با 13 تخت و تجهیزات مناسب برای پوشش حوادث احتمالی پر تلفات و خدمات دهی به بیماران سرپایی در این مرکز آماده است.

خبرنگاران سمنان سمنان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 مهر 1401 بروزرسانی: 5 مهر 1401 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 2004

به "واژگونی پراید سبب مرگ مادر و کودک شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واژگونی پراید سبب مرگ مادر و کودک شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید