دست رکابزنان ایران به مدال نرسید، سرانجام سومین روز رقابت ها

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، به گزارش خبرنگاران، سومین روز از رقابتهای دوچرخه سواری پیست قهرمانی آسیا در جاکارتا اندونزی با حضور رکابزنان کشورمان در مواد اومنیوم، تایم تریل انفرادی و تعقیبی جوانان و بزرگسالان دنبال شد.

دست رکابزنان ایران به مدال نرسید، سرانجام سومین روز رقابت ها

در آخرین مسابقه امروز آدینه 21 دی ماه محمد دانشور یکی از امیدهای کسب مدال در بخش سرعت، با قرار دریافت در رده پنجم دور مقدماتی مجوز حضور در فینال ماده یک کیلومتر تایم تریل را بدست آورد. وی در فینال این مسابقه در رده ششم ایستاد و نتوانست به مدال دست یابد. وی در صورت کسب مدال، چهارمین مدال خود را در رقابتهای قهرمانی آسیا به دست می آورد. دانشور روز گذشته هم در ماده کایرین در دور مقدماتی پنجم شده و به مرحله شانس مجدد راه یافت. وی در مرحله شانس مجدد ششم شده و از راهیابی به فینال مسابقات قهرمانی آسیا بازمانده بود.

در دیگر مسابقات امروز آدینه، محمد گنج خانلو رکابزن استقامتی کشورمان، در ماده اومنیوم با کسب 102 امتیاز در رده هشتم ایستاد و پیروز به کسب مدال نشد. وی به ترتیب در مواد اسکرچ (10)، تمپو (11)، دورحذفی (8)، دور امتیازی (8) شده بود. نمایندگان ژاپن، امارات و کره جنوبی در این ماده مدالهای طلا، نقره و برنز را کسب کردند.

در ماده تعقیبی انفرادی، ساجده سیاحیان رکابزن رده سنی جوانان کشورمان نهم شد و از راهیابی به فینال مسابقات بازماند.

در انتها سومین روز از مسابقات قهرمانی آسیا، تیم دوچرخه سواری کشورمان تنها صاحب یک نشان نقره (محمدی دوچرخه سوار بخش پاراسایکلینگ) شده است.

مسابقات دوچرخه سواری پیست قهرمانی آسیا از 19 تا 23 دی در جاکارتا اندونزی ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 41

به "دست رکابزنان ایران به مدال نرسید، سرانجام سومین روز رقابت ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دست رکابزنان ایران به مدال نرسید، سرانجام سومین روز رقابت ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید