مسجدی:برای رعایت دستور العمل ها مجبور به تعویق مسابقات لیگ برتر فوتبال شدیم

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: هماهنگی های خوبی میان فدراسیون پزشکی ورزشی، ستاد مقابله با کرونا و فدراسیون فوتبال اجرا شده و تصمیم گرفتیم رقابت های لیگ برتر را به تعویق بیاندازیم.

مسجدی:برای رعایت دستور العمل ها مجبور به تعویق مسابقات لیگ برتر فوتبال شدیم

به گزارش ، محمد اسد مسجدی سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی در رابطه با تعویق رقابت های لیگ برتر فوتبال گفت: همه دستور العمل ها به فدراسیون های مربوطه فرستاده شده و در این بین فدراسیون فوتبال خط شکن ما در بازگشایی مسابقات ورزشی است. هماهنگی های خوبی میان فدراسیون پزشکی ورزشی، ستاد مقابله با کرونا و فدراسیون فوتبال اجرا شده است. طبق صحبت هایی که با علی نژاد و سلطانی فر (وزیر ورزش و جوانان) داشتیم، قرار بر این شد که از فدراسیون فوتبال بخواهیم تا مسابقات لیگ برتر فوتبال با کمی تاخیر شروع گردد.

وی ادامه داد: وزارت بهداشت با توجه به آمار های بالای بستری و فراز و نشیب های شدت بیماری کرونا در این روز های سخت، تصمیماتی می گیرد.

مسجدی در خاتمه خاطر نشان کرد: امیدوارم با توجه به بهبود شرایط تا چند روز آینده، بتوانیم مسابقات لیگ برتر فوتبال را از 16 آبان ماه شروع کنیم. برای همه مردم و ورزشکاران آرزوی سلامتی دارم و همه ما این روز ها باید از دستور های وزارت بهداشت اطاعت کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 29 آبان 1399 بروزرسانی: 29 آبان 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1121

به "مسجدی:برای رعایت دستور العمل ها مجبور به تعویق مسابقات لیگ برتر فوتبال شدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسجدی:برای رعایت دستور العمل ها مجبور به تعویق مسابقات لیگ برتر فوتبال شدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید