عزیزی خادم: امیدوارم صعود راحتی به جام جهانی داشته باشیم

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، تهران (پانا) - رئیس فدراسیون می گوید با توجه به ظرفیت و پتانسیل بالای کیش در نظر داریم با تعامل و همکاری مشترک با مسوولان ورزش کیش، بستر زیرساختهای تخصصی فوتبال را در این جزیره مهیا کنیم.

عزیزی خادم: امیدوارم صعود راحتی به جام جهانی داشته باشیم

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، شهاب الدین عزیزی خادم در نشست وزیر ورزش با مسئولان ورزش جزیره کیش گفت: باید ابتدا پیروزی روز گذشته تیم ملی فوتبال ایران را تبریک بگویم و باید از همه عزیزان مخصوصاً از آقای سجادی که همیشه یاری حال فوتبال بوده اندقدردانی کنم.

وی در ادامه گفت: امیدوارم این حمایت ها تداوم یابدتا بتوانیم با یاری خدا صعود راحتی را به جام جهانی داشته باشیم و نماینده خوبی برای کشورمان باشیم.

رییس فدراسیون فوتبال در ادامه در مورد گزارشی که به وزیر ورزش و جوانان ارائه نموده شرحاتی را اعلام کرد و گفت: نگاه ما در فدراسیون بعد از استقرار این بود که بتوانیم فضای جدیدی را برای برنامه ریزی تیم های ملی فوتبال ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: به همین علت با تکیه بر طرفیتها و زیرساختهای ورزشی برای جزیره زیبای کیش برنامه ریزی کردیم تا در راستای یک همکاری دوجانبه با نگاه توسعه ای زمینه رشد و شکوفایی فوتبال را مهیا کنیم.

عزیزی خادم گفت: به همین علت از خرداد ماه تفاهم نامه برای تیم ملی فوتبال، فوتسال و بانوان تنظیم نموده تا در آینده برای مسابقات بین المللی و بعلاوه تاسیس یک پایگاه دائمی برای تیم های ملی در جزیه کیش ایجاد گردد.

وی با اشاره به برنامه های توسعه ای فدراسیون فوتبال اعلام کرد: طبق برنامه ریزی ها تصمیم گرفتیم5-4 زمین فوتبال و دو سالن یکی برای بدنسازی و یکی برای پزشکی است احداث کنیم .

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه تیم های ملی فوتبال ایران امروز صاحب برند هستند، شرح داد:تیم ملی فوتسال، فوتبال ساحلی و بانوان جهانی هستند و تیم ملی فوتبال نیز امروز در رده اول آسیا و گروهش واقع شده است. ضمن اینکه این تیم از رده چهلم به بیستم جهان ارتقا پیدا نموده و به یکی از تیم های صاحب سبک و صاحب نام در آسیا و جهان تبدیل شده است.

وی سبقه ورزشی دکتر سید حمید سجادی را مورد توجه حاضران قرار داد و اضافه کرد :فکر می کنم چنین فرصتی دیگر برای دولت و فوتبال ایجاد نخواهد شد، چون شخص وزیر ورزش وجوانان که سابقه مدیریت ورزش جزیره را هم داشته اند در کنار ورزش هستند. البته این موضوع مسئولیت ایشان را بیشتر می نماید.

عزیزی خادم شرح داد: دکتر سجادی اشراف خوبی در حوزه علمی و اجرایی دارند و ما نیز همراه ایشان هستیم. بعلاوه حضور آقای محمد برای توسعه منطقه ها آزاد و فوتبال مثمرثمر است. فکر می کنم باید از این فرصت تاریخی استفاده کرد.

وی از کیش به عنوان گنجینه ای از خاک وطن نام برد و گفت: هرجا بتوانیم یاری کنیم با افتخار می آییم. آقای سجادی همه تلاشش را می نماید تا اتفاق خوبی برای فوتبال و کیش رخ بدهد.

او اضافه کرد: سرمایه عظیمی پشت فوتبال ایران است و حضور ملی پوشان ایرانی می تواند دیگر رشته های ورزشی را به این جزیره بکشاند برای رسیدن به این مرحله باید یک پایگاه دائمی برای فوتبال و ورزش ایران تشکیل می دادیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه سخنانش گفت: در این راستا ما ابتدا روی سه زمین چمن نظر داشتیم ولی آقای سجادی بلندنظرانه نگاه داشتند و گفتند چه اشکالی دارد پنج زمین تاسیس گردد تا باشگاه ها نیز استفاده نمایند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 3 دی 1400 بروزرسانی: 3 دی 1400 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1757

به "عزیزی خادم: امیدوارم صعود راحتی به جام جهانی داشته باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عزیزی خادم: امیدوارم صعود راحتی به جام جهانی داشته باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید