روستاییان و عشایر نقش مهمی در توسعه و رشد مالی دارند

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: توسعه و ترویج فرهنگ روستایی با تاکید بر نقش روستاییان و عشایر غیور به ویژه در زمینه توسعه و رشد مالی، زمینه ساز برطرف بسیاری از مسائل موجود است.

روستاییان و عشایر نقش مهمی در توسعه و رشد مالی دارند

به گزارش گروه استان های خبرنگاران از زاهدان ، مهردادجهاندیده، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان در پیغام روز ملی روستا و عشایر گفت: توسعه و ترویج فرهنگ روستایی با تاکید بر نقش روستاییان و عشایر غیور به ویژه در زمینه توسعه و رشد مالی، زمینه ساز برطرف بسیاری از مسائل موجود است.

جهاندیده اضافه نمود: این مهم همیشه یکی از دغدغه های اصلی مسوولان نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

او ادامه داد: امروزه رسیدن به توسعه روستایی، ضرورت توجه به روستا ها و ارتقای بخش کشاورزی و فعالیت های وابسته به آن در کنار مرتفع کردن مسائل و چالش های موجود در این حوزه، به ویژه در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب هوشمندانه به اسم فراوری، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نامگذاری شده، اهمیت دوچندان یافته و روستاییان و عشایر گرانقدر، نقش برجسته ای در تحقق این شعار و بالندگی کشور عزیزمان برعهده دارند.

او گفت: این استان با وجود سکونت بیش از نیمی از جمعیت خود در منطقه ها روستایی و عشایری، ظرفیت والا و ممتازی از این جهت دارد.

یکی از موضوعات اصلی توسعه جوامع، برقراری عدالت بیمه ای است. صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر باسم یکی از دستگاه های وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی توانسته است در استان بخش عمده ای از جامعه هدف را تحت پوشش خدمات خود قرار دهد و البته این انتها راه نیست و ارائه خدمات و اجرای طرح ها و برنامه های دیگر در حوزه روستا و عشایر سیستان و بلوچستان ادامه خواهد داشت.

ع

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1694

به "روستاییان و عشایر نقش مهمی در توسعه و رشد مالی دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روستاییان و عشایر نقش مهمی در توسعه و رشد مالی دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید