دومین فستیوال ملی ایده بازار فناوری سلامت برگزار می شود

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، به گزارش خبرنگاران به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، این رویداد با همکاری دستگاه ها و بخش های مختلف و با کارگزاری مرکز تبادل فناوری ایده بازار دانشگاه صنعتی امیرکبیر، 9 الی 10 خرداد سال جاری در محل مرکز بین المللی همایش های رازی برگزار خواهد شد.

دومین فستیوال ملی ایده بازار فناوری سلامت برگزار می شود

هدف از این رویداد شناسایی و تجاری سازی محصولات و یا خدمات فناورانه در سه حوزه داروهای گیاهی و طبیعی، مکمل و خوراک و نوشیدنی، می باشد.

این رویداد با موضوعات، جذب و شناسایی طرح های فناورانه جهت تجاری سازی، نمایشگاه دستاوردهای فناورانه شرکت های دانش بنیان و فعال، رونمایی از محصولات فناورانه، نشست های تخصصی، دوره های توانمندسازی و بازآموزی گفتمان سلامت محور برگزار می شود.

گفتنی است: مهلت ارسال طرح ها تا 15 اردیبهشت سال جاری می باشد و علاقه مندان اعم از فناوران و شرکت های فعال صنعتی جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به تارنمای Health.ideasbazaar.ir مراجعه نمایند و یا با (دبیرخانه رویداد) ویا با شماره های 66175937- 021 و 09197349279 تماس حاصل نمایند.

دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در راستای اجرایی سازی و تحقق شعار سال و با هدف مهار تورم و رشد تولید محصولات و یا خدمات فناورانه سلامت محور اقدام به برگزاری دومین فستیوال ملی ایده بازار فناوری سلامت کرده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 فروردین 1402 بروزرسانی: 28 فروردین 1402 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 2092

به "دومین فستیوال ملی ایده بازار فناوری سلامت برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین فستیوال ملی ایده بازار فناوری سلامت برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید