خبرنگاران محدودیتهای تردد از ساعت پنج صبح سیزده فروردین در زنجان تشدید می گردد

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، زنجان - خبرنگاران - جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: باتوجه به اینکه شرایط شهرهای زنجان، ابهر و خرمدره به رنگ نارنجی تغییر یافته، محدودیت های تردد در این شهرستان ها در پیشگیری از گسترش این بیماری از ساعت پنج صبح روز سیزده فروردین تشدید خواهد شد.

خبرنگاران محدودیتهای تردد از ساعت پنج صبح سیزده فروردین در زنجان تشدید می گردد

سرهنگ ایرج خانی پور روز آدینه در جمع خبرنگاران اضافه نمود: با توجه به انتشار ویروس کرونا و در راستای حفظ سلامت همشهریان و عموم مردم و در اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا و تصمیمات ستاد بحران استان در روز سیزده فروردین حضور در بوستان ها، پارک ها، مراکز تفرجگاهی و فضاهای سبز ممنوع اعلام است.

وی افزود: پلیس در اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا با افرادی که برخلاف قوانین عمل و غیر مجاز تردد و از قانون سرپیچی نمایند برابر مقررات برخورد خواهد نمود.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان ادامه داد: عوامل نیروی انتظامی برای امنیت مردم و برابر اجرای دستورات ستاد ملی مبارزه با کرونا در روز طبیعت ازساعت پنج صبح تا ساعت 24 درسطح شهرهای زنجان، ابهر و خرمدره حضور داشته و به اجرای ماموریت های محوله خواهند پرداخت.

به گفته خانی پور، رانندگان خودروهایی که از این قانون سرپیچی نمایند، اعمال قانون شده و مبلغ 500 هزار تومان جریمه خواهند شد.

وی، با قدردانی از تمام کوشش های جامعه پزشکی که به طور جد و مجاهدانه مشغول به خدمت هستند، از عموم مردم خواست تا در روز طبیعت، امنیت و سلامت خانواده خود را در اولویت قرار داده و با ماندن در خانه و عدم حضور در مناطق تفریحی و گردشگری، با نیروهای پلیس همکاری نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 26 فروردین 1400 بروزرسانی: 26 فروردین 1400 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1415

به "خبرنگاران محدودیتهای تردد از ساعت پنج صبح سیزده فروردین در زنجان تشدید می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران محدودیتهای تردد از ساعت پنج صبح سیزده فروردین در زنجان تشدید می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید