خبرنگاران بازگشایی دسترسی از راه دور اعضای کتابخانه ملی به کتابخانه دیجیتال

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، تهران- خبرنگاران- دسترسی به کتابخانه دیجیتال سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران از فردا (26 اسفند 1398) برای اعضا از خارج از سازمان باز خواهد شد.

خبرنگاران بازگشایی دسترسی از راه دور اعضای کتابخانه ملی به کتابخانه دیجیتال

جهت دریافت خدمات اصول طراحی ویلا دوبلکس با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، دسترسی به کتابخانه ملی دیجیتال این سازمان که بدون محدودیت و به صورت رایگان 23 هزار و سیصد کتاب را برای مطالعه برخط دراختیار علاقه مندان قرار داده است از فردا (دوشنبه، 26 اسفند 1398) برای اعضا از خارج از سازمان باز خواهد شد.

اعضا می توانند جهت دسترسی به این کتابخانه به وسیله نشانی https://dl.nlai.ir و با وارد کردن شماره عضویت به عنوان شماره کاربری و کدملی به عنوان پسورد (رمز ورود) از مدارک کتابخانه دیجیتال استفاده نمایند.

دسترس پذیری این اسناد با دستور رییس سازمان اسناد وکتابخانه ملی ایران تا انتها فروردین ماه سال آینده در اختیار کاربران قرار گرفته است و همه اعضای فعال کتابخانه ملی از ابتدای سال 1392 به صورت اتوماتیک عضو این کتابخانه شده اند. بیش از 300 هزار سند متفاوت در این سامانه در اختیار اعضای کتابخانه ملی قرار می گیرد.

کرونا در ایران

کیانوش جهانپور روز یکشنبه درباره تعداد افراد مبتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور و فوت شدگان ناشی از این ویروس در کشور اعلام کرد: از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی، 1209 مورد بیمار جدید مبتلا به کووید 19 در کشور شناسایی شد و کل مبتلایان به این بیماری در کشور به 13 هزار و 938 نفر افزایش یافت.

وی ادامه داد: خوشبختانه تا کنون چهار هزار و 790 نفر از بیماران مبتلا به کووید 19 بهبود یافته و ترخیص شده اند.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 113 نفر از مبتلایان جدید کووید 19 جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری در کشور به 724 مورد رسید.

وی درباره موارد جدید بیماران کووید 19 در کشور به تفکیک استان ها اظهار کرد: تهران 251 نفر، قم 84 نفر، گیلان 43 نفر، اصفهان 126 نفر، البرز 67 نفر، مازندران 72 نفر، قزوین 22 نفر، سمنان 41 نفر، گلستان 25 نفر، خراسان رضوی 143 نفر، فارس 9 نفر، لرستان 52 نفر، آذربایجان شرقی 36 نفر، خوزستان 32 نفر، یزد 36 نفر، زنجان 32 نفر، کردستان 27 نفر، کرمانشاه 13 نفر، کرمان 7 نفر، همدان 11 نفر، سیستان و بلوچستان 6 نفر، هرمزگان 7 نفر، خراسان جنوبی 18 نفر، خراسان شمالی 6 نفر، ایلام 18 نفر، آذربایجان غربی 18 نفر، کهگیلویه و بویراحمد یک نفر، بوشهر 6 نفر، استان های مرکزی، چهارمحال و بختیاری و اردبیل بدون مورد جدید ابتلا گزارش شده است.

جهانپور گفت: رعایت نکات بهداشت عمومی و فردی، جلوگیری از تردد شهری و بین شهری باید در دستور کار قرار بگیرد.

وی درباره توزیع ماسک و مواد ضد عفونی نماینده نیز اعلام کرد: آنچه مازاد بر احتیاج نظام سلامت و مراکز بهداشتی و درمانی باشد، با اولویت داروخانه ها توزیع می گردد.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت ادامه داد: روزهای انتهای سال را در پیش داریم و نباید سفر انجام گردد و مردم باید توصیه ها را جدی بگیرند. ما در مقابل سلامت اطرافیان و خانواده خود مسئول هستیم و باید در خانه بمانیم.

منبع: ایرنا
انتشار: 3 فروردین 1399 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 670

به "خبرنگاران بازگشایی دسترسی از راه دور اعضای کتابخانه ملی به کتابخانه دیجیتال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بازگشایی دسترسی از راه دور اعضای کتابخانه ملی به کتابخانه دیجیتال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید