خبرنگاران لایحه افزایش 15 درصدی بهای پروانه ساختمان در کرج تصویب شد

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، کرج - خبرنگاران- سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج گفت: با توجه به نیاز مالی مدیریت شهری برای اجرای پروژه های عمرانی، لایحه افزایش 15 درصدی بهای پروانه ساختمان در این شورا تصویب شد.

خبرنگاران لایحه افزایش 15 درصدی بهای پروانه ساختمان در کرج تصویب شد

رحیم خستو شامگاه یکشنبه پس از نشست علنی شورای اسلامی شهر کرج اضافه نمود: با توجه به نیاز مالی مدیریت شهری برای اجرای پروژه های عمرانی ، شورای شهر با لایحه افزایش بهای پروانه ساختمان در کرج موافقت کرد.

وی ادامه داد: هزینه های خدمات حوزه بهداشت و سلامت ، ورزش و فعالیت های فرهنگی مدیریت شهری کرج برای سال آینده افزایش نیافت.

قطار شهری کرج فروردین 1400 راه اندازی می شود

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه این شورا با درخواست شهرداری مبنی براینکه نیازهای مالی قطار شهری باید از ریالی به ارزی تبدیل شود، موافقت شد، گفت: در این حال از پیمانکار پروژه خواسته شد تا در اسرع وقت قطعه نخست خط 2 قطار شهری کرج به طول 6.5 کیلومتر برای اوایل سال آینده آماده افتتاح کند.

وی گفت: با این اوصاف این قطعه آخر فروردین ماه سال آینده به بهره برداری می رسد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج گفت : 50 درصد بودجه این شهر در طول فعالیت شورای پنجم صرف 2 پروژه قطار شهری و بزرگراه شمالی کرج شده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به درخواست برخی شهروندان برای جمع آوری سگ های ولگرد بیان داشت: مدیریت شهری کرج در این زمینه اقداماتی انجام داده اما باید آنرا تکمیل و تمام سگ ها را جمع آوری کند.

خستو اظهارداشت: در این خصوص تذکر لازم به سازمان مدیریت پسماند شهرداری برای جمع آوری داده شده و باید نسبت به جمع آوری آنها اقدام شود چرا که گاهی مواقع مواردی از حمله سگ ها به شهروندان گزارش شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 اسفند 1399 بروزرسانی: 6 اسفند 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1312

به "خبرنگاران لایحه افزایش 15 درصدی بهای پروانه ساختمان در کرج تصویب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران لایحه افزایش 15 درصدی بهای پروانه ساختمان در کرج تصویب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید