ترامپ باز هم رسانه ها را به انتشار اخبار جعلی متهم کرد

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا که از زمان روی کار آمدنش بارها رسانه های کشورش را تحت هجمه قرار داده است، شماری از رسانه های کشورش را بار دیگر به دلیل ضعف عملکرد دولتش در مقابله با شیوع ویروس کرونا، به انتشار اخبار جعلی متهم کرد.

ترامپ باز هم رسانه ها را به انتشار اخبار جعلی متهم کرد

رئیس جمهوری آمریکا در تازه ترین پست خود در صفحه کاربری اش در توئیتر به انتقاد رسانه ها از عملکرد دولتش در مدیریت بحران شیوع ویروس کرونا در آمریکا نوشت: اخبارجعلی شبکه های خبری سی ان ان، ام اس دی ان سی، ای بی سی، ان بی سی، سی بی اس و بخشی از اخبار فاکس نیوز را مشاهده و گوش کردم (برخی از آنها از سراستیصال و به طرز احمقانه ای وانمود می کنند که پوشش اخبار سیاسی آنها درست است).

ترامپ که به نظر می رسد این بار به شبکه خبری محبوب خود یعنی فاکس نیوز نیز رحم نکرده دو روزنامه دیگر آمریکایی نیویورک تایمز و واشنگتن پست را نیز به این فهرست افزود و گفت: آنچه که من (در این رسانه ها) مشاهده می کنم، ابراز نفرت نسبت به من به هر قیمتی است. آیا آنها درک نمی کنند که به خود آسیب می رسانند؟

رسانه که در هر جامعه ای نماد صدای مردم و پل ارتباطی میان مردم و مقامات و مسئولان هستند، در آمریکا بخاطر پرداختن به واقعیت های شیوع کرونا و مسائل ناشی از آن برای این کشور، مورد حمله ترامپ قرار گرفته اند.

روزنامه نیویورک تایمز پیشتر با انتقاد از کمبودها در تجهیزات لازم برای حفظ ایمنی و بهداشت مردم آمریکا گزارش داده بود: در برابر همه داروخانه ها صف طولانی برای دریافت مواد بهداشتی مانند ماسک، دستکش و ژل های ضدعفونی کننده ایجاد شده و فروشگاه های بزرگ بعد از ساعت 12 ظهر تقریبا خالی هستند.

ژل ضدعفونی کننده دست که تا پیش از ویروس کرونا، یک تا دو دلار بود، اکنون در آمازون 50 دلار شده است. داروهای تقویت سیستم ایمنی بدن مانند ویتامین سی و زینک نیز در فروشگاه های اصلی نایاب شده اند.

به رغم خودداری ترامپ در مراحل اولیه از تصدیق خطر کرونا در آمریکا، وی انتها مجبور شد این حقیقت را بپذیرد و اقداماتی را از جمله تعطیلی سفرهای غیر ضروری و تعلیق پروازها به آمریکا بکار بسته است.

آخرین نظرسنجی گالوپ نیز که 2 تا 23 اسفند 1398 اجرا شده، نشان می دهد 60 درصد از مردم آمریکا بسیار نگران یا تا حدی نگران هستند که آنها یا اعضای خانواده شان در معرض این ویروس قرار خواهند گرفت و اعتماد به توان دولت ترامپ برای پاسخ به این بیماری به شدت کاهش یافته است.،ایرنا

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و جهان را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 22 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 760

به "ترامپ باز هم رسانه ها را به انتشار اخبار جعلی متهم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ باز هم رسانه ها را به انتشار اخبار جعلی متهم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید