بازی های ورزشی لگویی از سوی 2K Sports در دست ساخت هستند

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، طبق اطلاعاتی که به دست سایت VGC رسیده است، شرکت لِگو (Lego) میخواهد با همکاری با شرکت 2K مجموعه ای از بازی های ورزشی لِگو را توسعه دهد.

بازی های ورزشی لگویی از سوی 2K Sports در دست ساخت هستند

افرادی که از این موضوع آگاهی دارند، به سایت VGC خبر داده اند که شرکت 2K و لگو طی قراردادی قصد دارند چند بازی مختلف از مجموعه آثار لگو را خلق نمایند. این بازی ها موضوع ورزشی خواهند داشت. علت این امر به این خاطر بوده که شرکت لگو می خواهد محصولات خود را در این صنعت حتی پس انقضای قرارداد انحصاری که با استودیو تی تی گیمز (TT Games) از شرکت برادران وارنر دارد، ادامه دهد.

طبق اطلاعات این سایت، این مجموعه بازی های ورزشی قرار است با توسعه یک بازی فوتبالی که به وسیله استودیو سومو دیجیتال (Sumo Digital) ارائه شده شروع گردد. در پی آن یک بازی مسابقه ای اتومبیل رانی دنیا -آزاد لگو به وسیله استودیو ویژوال کانسپت (Visual Concepts)، استودیو سازنده بازی WWE 2K22، توسعه داده خواهد شد. این موضوع با آگهی شغلی هفته گذشته این استودیو که به یک بازی رانندگی دنیا آزاد لایسنس شده اشاره نموده بود، همخوانی دارد.

بازی فوتبالی لگو باید در اواخر سال جاری و هم زمان با جام دنیای فوتبال و در پی آن بازی مسابقه ای اتومبیل رانی در سال 2023 منتشر گردد. منابع گفته اند که سومین عنوان ورزشی لگو هم بر اساس یک ورزش بزرگ دیگر در دست توسعه قرار گرفته است.

ناشر بازی های WWE و NBA 2K در پی توسعه آثار ورزشی خود است و هدف قرار دادن بازیکنان جوان تر را یکی از راه های انجام این کار می داند. لگو به عنوان یکی از قوی ترین برندها در میان این مخاطبان، می تواند به عنوان یک شریک ایدئال در نظر گرفته گردد.

یکی از افرادی که از برنامه های 2K آگاهی داشت، پیشنهاد کرد که بازی های ورزشی لگو می توانند شامل شخصیت های مهمان از بعضی از آثار معروف برند اسباب بازی های لگو مانند شخصیت های مارول، هری پاتر و دی سی باشند.

نه 2K و نه سومو دیجیتال به درخواست ها برای اظهارنظر قبل از انتشار این داستان پاسخ ندادند. یکی از سخنگویان لگو به VGC گفت: ما درباره برآورد ها در مورد محصولات یا مشارکت های آینده اظهارنظر نمی کنیم.

قرارداد 2K نشان دهنده عصر جدیدی برای بازی های لگو پس از قرارداد انحصاری قبلی با استودیو TT Gamesاست. از سال 2005، بازی های کنسولی لگو بر اساس آثاری مانند جنگ ستارگان، مارول و هری پاتر و تقریبا همه به وسیله استودیوهای بریتانیایی ساخته شده اند.

با این حال، منابع به VGC گفتند که لگو قصد ندارد شرایط قرارداد انحصاری خود را با TT Games تمدید کند. گفته شده است که سازنده یک بازی معرفی نشده لگو را به غیر از Lego Star Wars: The Skywalker Saga برنامه ریزی نموده است. منابع ادعا کردند که فراتر از آن، تعیین نیست که این شرکت به کار روی عناوین لگو ادامه دهد یا خیر، اما اگر این کار را انجام دهد، حقوق انحصاری این آثار را در اختیار نخواهد داشت و امکان ساخت بازی های لگو به وسیله استودیوهای دیگر وجود خواهد داشت. بعلاوه گفته می گردد که گزارش های اخیر درباره شرایط بدکاری در استودیو TT Games، افراد کلیدی شرکت لگو را که مانند بسیاری از شرکت های دانمارکی تعادل سالم کار و زندگی را برای کارمندان خود ترویج می نماید، ناامید و نگران نموده است.

منبع: VGC

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 18 اردیبهشت 1401 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1895

به "بازی های ورزشی لگویی از سوی 2K Sports در دست ساخت هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی های ورزشی لگویی از سوی 2K Sports در دست ساخت هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید