ساپینتو مدام این فحش را تو صورتم تکرار می کرد ، اخراج او به نفع تیمش است!

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، سرپرست تیم فوتبال نفت آبادان یک روز بعد از مسابقه به طور مفصل درباره حواشی پیش آمده بین او، عبدالله ویسی و ساپینتو صحبت کرد.

ساپینتو مدام این فحش را تو صورتم تکرار می کرد ، اخراج او به نفع تیمش است!

به گزارش خبرنگاران یکی از اتفاقات جالب توجه و حاشیه برانگیز بازی روز گذشته دو تیم استقلال و صنعت نفت آبادان، درگیری علی فیروزی، سرپرست تیم نفت و ریکاردو ساپینتو بود. در اواسط نیمه دوم و هنگامی که امید خالدی قصد داشت پرتاب اوتی را انجام دهد، سرمربی پرتغالی آبی پوشان با او درگیری لفظی پیدا کرد و همین باعث شد تا سرپرست آبادانی ها وارد داستان شود و سعی در آرام کردن فضا داشته باشد.

با این حال ساپینتو معتقد است که این حرکت علی فیروزی دور از شرایط حرفه ای بوده و او به منطقه فنی آبی پوشان ورود پیدا کرده است. به همین دلیل تماسی را با سرپرست نفت آبادان برقرار کردیم تا نظر وی را درباره اتفاقات رخ داده و البته حواشی ادامه داری که تا امروز و با شکایت باشگاه استقلال از فیروزی و عبدالله ویسی به کمیته اخلاق داشته را جویا شویم.

آنقدر جلوی ساپینتو را نگرفته اند که ….

ساپینتو از زمانی که به ایران آمده چنین رفتاری را داشته است و آنقدر کسی جلوی او را نگرفته که همینطور تکرار می شود. من یک سوالی از شما دارد؛ اصلا توپ را باید ساپینتو به بازیکن ما بدهد که اوت را پرتاب کند؟ اگر بازیکن من توپ را نگرفت، حق این را دارد که به بازیکن من حمله کند؟ من به خاطر اینکه شرایط نفت در جدول حساس بوده و یک موقعیت خاصی داشتیم و نمی خواستم یک بازیکن از تیم ما اخراج شود، ورود کردم که مبادا بازیکن من اخراج شود. چون اگر ساپینتو اخراج می شد زیاد برای استقلال مهم نبود، مربی دیگری کنار خط می آمد و با آرامش بیشتری تیمش را هدایت می کرد اما اگر بازیکن نفت اخراج می شد، ما 10 نفره می شدیم و با توجه به اینکه تیممان باید از این مسابقات امتیاز بگیرد تا ماندگار شود.

او مدام شات آپ، مات آپ را تکرار می کرد

علی فیروزی درباره ادعای امید خالدی که گفته نمی داند ساپینتو به او پرتغالی فحاشی کرده یا انگلیسی، گفت: نمی دانم حالا انگلیسی بود یا پرتغالی. یک شات آپ ، مات آپی می گن. حالا اگر فحش است، آن را بارها تکرار می کرد. به عبدالله ویسی و من خود او حمله کرد. ایشان (ساپینتو) را بارها کمیته اخلاق خواسته اما اتفاق خاصی رخ نداده است. در حیطه من نیست که بگویم ایشان اخلاقی خوب نبوده و کسانی دیگر باید تصمیم بگیرند. اما باید تغییراتی پیدا می کرد که نشده است.

*ساپینتو مگر اداره ثبت است که کارت شناسایی می خواهد؟

سرپرست نفت آبادان درباره صحبت ساپینتو که گفته است ویسی باید کارت شناسایی خود را نشان دهد تا او را بشناسد، گفت: این صحبت توهین است. اصلا نیازی نیست که عبدالله ویسی بخواهد کارت شناسایی خودش را به شما نشان دهد. عبدالله باید در این مملکت هویتش را نشان دهد. یک عمر در ایران مربیگری کرده است. تیم قهرمان کرده، به جام باشگاه های آسیا برده و دیگر نیاز به کارت شناسایی نشان دادن نیست. این حرف خودش یک توهین نیست؟ مگر ساپینتو اداره ثبت است که ویسی کارت شناسایی نشان دهد؟ اصلا نیازی نیست ساپینتو عبدالله را بشناسد. اصلا ساپینتو کی هست؟ او هم یک مربی است. حالا او در پرتغال مربیگری کرده و ویسی در ایران. اگر جام جهانی رفته؛ باید احترام به مربی را بیشتر سر لوحه کارش قرار دهد. باید بداند که در کنفرانس چه بگوید.

*به من گفتند که رفیقت تو را هل داده!

بچه ها آخر بازی به من گفتند که رفیقت (بیژن طاهری) تو را هل داده است. اما بهزاد غلامپور رفتار خوبی داشت. چون ما همه با هم رفیقیم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 16 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1402 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 2099

به "ساپینتو مدام این فحش را تو صورتم تکرار می کرد ، اخراج او به نفع تیمش است!" امتیاز دهید

1 کاربر به "ساپینتو مدام این فحش را تو صورتم تکرار می کرد ، اخراج او به نفع تیمش است!" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساپینتو مدام این فحش را تو صورتم تکرار می کرد ، اخراج او به نفع تیمش است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید