انتخابات فدراسیون دوومیدانی باطل شد، سرپرست جدید معرفی می گردد

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، به گزارش خبرنگاران، مهدی علی نژاد با اشاره به اهمیت رشته دوومیدانی گفت: این رشته در المپیک رشته ای است که هم ما سهمیه گرفتیم و هم امید به مدال وجود دارد، وزارت ورزش و جوانان تصمیمش بر این بود که شرایط اداره فدراسیون را با رئیس داشته باشد و به خاطر اینکه ثبات مدیریتی داشته باشیم و از بلاتکلیفی دوران سرپرستی خارج بشویم - به خصوص در ایامی که نزدیک به المپیک هستیم - انتخابات را برگزار نمائیم.

انتخابات فدراسیون دوومیدانی باطل شد، سرپرست جدید معرفی می گردد

وی ادامه داد: به همین دلیل ما تمام کوشش خود را کردیم که یک مجمع انتخاباتی را بصورت قانونی برگزار کنیم و تمام تمهیدات لازم را هم اندیشیدیم و مجمع هم برگزار گردید. در روز مجمع هم با توجه به جمیع جهات، مشکل خاصی را ملاحظه نکردیم و انتخابات شکل گرفت.

علی نژاد شرح داد: بعد از انتخابات با بعضی از اعتراضات توسط بعضی افراد که حضور پیدا نکرده بودند و نمایندگانشان حضور داشتند، روبرو شدیم. آنها مدعی شدند که نمایندگان توسط خود این اشخاص معرفی نشدند که چند هیأت این شرایط را داشتند.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای گفت: در این مدت هفت - هشت روز ابعاد مختلف موضوع را آنالیز کردیم، با طرف های موضوع صحبت کردیم بصورت موشکافانه و با دقت به خاطر حساسیتی که در قانونگرایی وزارت ورزش و جوانان وجود دارد، موضوع را آنالیز کردیم و نهایتاً جمع بندی این شد که یکی از رؤسای هیأت ها نامه معرفی که ارسال شده از سوی دبیر هیأت بوده، هرچند که بعد گفت آن نامه که دبیر معرفی شده مسئله ای ندارد اما بواسطه اینکه ما می خواهیم آئین نامه و ملاحظات قانونی را رعایت کنیم و قواعد و قوانین برای ما مهم است و اینکه در آن نامه که روز مجمع ارائه شده، رئیس هیأت امضا نکرده است.

وی تاکید نمود: در نتیجه عملاً ما یک رأی را نمی توانیم منظور کنیم و این بدان معناست که اعضای حاضر در مجمع ازدو سوم کمتر خواهد شد و هر چند اکثریت مجمع حضور داشتند اما چون الزام به دو سوم برای رسمیت یافتن است، جمع بندی این شد که انتخابات را تجدید کنیم. بنابراین با انتصاب سرپرست جدید سعی مَی کنیم انتخابات را در اولین فرصت برگزار کنیم.

علی نژاد گفت: وزارت ورزش و جوانان کوشش کرد که فدراسیون دوومیدانی چون المپیکی هست با ریاست اداره گردد ولی متأسفانه هم شرایط حاکم بر کشور بدلیل کرونا و هم اینکه تحریک بعضی از افراد خاص باعث شد که شرایط مجمع به گونه دیگری رقم بخورد اما آنچه برای ما مهم بود اینکه مجمع بدون جهت گیری به فرد یا نامزد خاص برگزار گردید و کاملاً بی طرف بودیم اما حالا شرایط به گونه ای شد که مجبور شدیم فدراسیون را با سرپرست در چند ماه آینده اداره کنیم ولی قطعاً پشتیبانی های حرفه ای اداری و اقتصادی وزارت ورزش و جوانان از این رشته زیبا و المپیکی ادامه خواهد داشت و به قهرمانان خودمان قول مَی دهم که هیچ نگرانی و دغدغه ای برأی آنها وجود نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگاران، انتخابات فدراسیون دوومیدانی روز 19 اسفند برگزار گردید و افشین داوری با 20 رأی، رئیس فدراسیون دوومیدانی شد. مجید کیهانی 8 رأی کسب کرد و احسان مهاجر شجاعی رأیی کسب نکرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 746

به "انتخابات فدراسیون دوومیدانی باطل شد، سرپرست جدید معرفی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخابات فدراسیون دوومیدانی باطل شد، سرپرست جدید معرفی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید