موزه ملی ورزش در لیست موزه های برتر کشور نهاده شد

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، سید محسن میر گفت: موزه ملی ورزش با ارزیابی و تشخیص کمیته موزه های ایران (ایکوم) با بهره گیری از پتانسیل موجود بخش ورزش و رعایت استانداردهای بین المللی به اسم موزه برتر در گروه موزه های دولتی میانه معرفی گردید.

موزه ملی ورزش در لیست موزه های برتر کشور نهاده شد

مدیر موزه ملی ورزش با اشاره به تازه تاسیس بودن این موزه اضافه کرد: اگرچه تنها 2 سال از عمر تاسیس موزه ورزش می گذرد ولی به پشتوانه استقبال و حمایت جامعه فرهیخته ورزش کشور، قهرمانان و ورزش دوستان در مسیری حرکت کرده ایم که ضمن رعایت تمامی استانداردهای بین المللی، این موزه از غنای محتوایی خوبی برخوردار است و برنامه ریزی گسترده ای برای توسعه و تکمیل آن داریم.

میر در ادامه با تاکید بر اهمیت موزه ملی ورزش به منظور آشنایی نسل جوان کشور با افتخارات، دستاوردها و فلسفه ورزش قهرمانی و پهلوانی خاطر نشان کرد: بدون تردید این موزه در آینده نزدیک در معرفی هویت ورزشی و قهرمانی ایران زمین برای نسل جوان نقش افرین خواهد بود.

لازم به شرح است کمیته موزه های ایران (ایکوم) همزمان با روز میراث فرهنگی، موزه های برتر در 13 شاخص را معرفی کرده که موزه ملی ورزش در بخش موزه های دولتی میانه اسم برتر را به خود اختصاص داده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 مهر 1400 بروزرسانی: 5 مهر 1400 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1662

به "موزه ملی ورزش در لیست موزه های برتر کشور نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موزه ملی ورزش در لیست موزه های برتر کشور نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید