اخراج یک تونسی از ایتالیا که قصد حمله به برج پیزا را داشت

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، مقامات ایتالیایی دستور اخراج یک مظنون تونسی الاصل به انجام حمله تروریستی علیه برج پیزا در این کشور را داد.

اخراج یک تونسی از ایتالیا که قصد حمله به برج پیزا را داشت

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری فرانسه، بلال شیهاوی 26 ساله روز پنجشنبه بعد از انتشار پست هایی در شبکه های اجتماعی در تمجید از بانیان حملات تروریستی اخیر در اروپا بازداشت شد.

حکم دستور اخراج وی توسط دادگاهی براساس گزارش پلیس صادر شد. در این گزارش بر وجود شواهدی مبنی بر حمایت این افرد از عملیات تروریستی توسط افراط گرایان و داعش مشاهده شده است.

البته در این گزارش جزئیات بیشتری درباره حمله احتمالی توسط این فرد بیان نشد.

همچنین آنجلینو آلوانو، وزیر کشور ایتالیا از اخراج امام جماعت مسجدی در شهر آندریا اطلاع داد که به این ترتیب او نهمین امام جماعتی است که از سال 2015 از این کشور اخراج شده است. اتهام او ارتباط با تروریسم اعلام شده است.

آلوانو به خبرنگاران گفت: این امام جماعت تونسی الاصل و 49 ساله است و دادگاه بدوی او را به تروریسم محکوم کرد و دادگاه استیناف نیز این حکم را آنالیز می نماید.

او تصمیم به اخراج امام جماعت را بدون منتظر شدن برای حکم قضایی جدید در حقش گرفته است.

به تازگی نگرانی ها درباره احتمال وقوع حمله تروریستی در ایتالیا مانند فرانسه و بلژیک افزایش یافته است. بر همین اساس میزان اخراج افراد مظنون به وابستگی به گروه های افراط گرا از کشور به دستور وزیر کشور ایتالیا افزایش یافته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 305

به "اخراج یک تونسی از ایتالیا که قصد حمله به برج پیزا را داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اخراج یک تونسی از ایتالیا که قصد حمله به برج پیزا را داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید