اخباری که در هفته آینده بورس تاثیرگذار است

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، با وجود فرایند نزولی شاخص بورس در هفته اخیر، امکان دارد در هفته آینده فرایند شاخص بورس بهتر گردد؟ آیا شاخص بورس یک فرایند مثبت را در پیش خواهد گرفت؟

اخباری که در هفته آینده بورس تاثیرگذار است

به گزارش خبرنگاران به نقل از تجارت نیوز ، آخرین اخباری که به نظر می رسد در فرایند احتمالی هفته آینده بازار سهام اثر دارند عبارتند از:

ـ وزارت خزانه داری آمریکا از اعمال تحریم علیه چهار نهاد به اتهام انتقال محصولات پتروشیمی ایران اطلاع داد.

ـ سخنگوی شورای نگهبان از تایید طرح اخذ مالیات از خانه های خالی در جلسه اخیر این نهاد اطلاع داد.

ـ وزیر اقتصاد با بیان اینکه پیشنهاد می کنم مگر به غیر از ضرورت، افراد برای سهام عدالت سهامداری نمایند و اساسا از منافع کوتاه مدت و بلندمدت آن بهره مند شوند، گفت: با انتشار گزارشات شرکت ها و تعیین شدن میزان سودآوری قابل توجه بسیاری از این شرکت ها، انتظار داریم شاهد رونق هرچه بیشتر بازار باشیم.

ـ رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار با تاکید بر اینکه مسئولیت نهایی سود و زیان در بازار سرمایه به عهده خود سهامدار است، به سهامداران توصیه کرد: قبل از ورود به این بازار، خود را مجهز به دانش کافی در این خصوص نمایند و جهت مشاوره نیز صرفا به محل هایی که مجوز سازمان بورس را دارند مراجعه نمایند تا دچار زیان نشوند.

ـ سخنگوی دولت با بیان اینکه پیش بینی می گردد در سال آینده رشد مالی بیش از 4 درصد را شاهد خواهیم بود.

ـ رئیس جمهور با بیان اینکه به سختی و وسواس مذاکره می کنیم اما اگر امضا کردیم به عهدمان وفادار خواهیم ماند، گفت: همه کوشش دولت این است که این واکسن در داخل کشور فراوری گردد و دنبال آن هستیم واکسنی که در جهان وجود دارد را خریداری و به موقع وارد کشور کنیم.

علاوه بر این اخبار، اخبار امیدبخش از نشست مشترک برجام و اعلام پذیره نویسی های جدید در بورس نیز کمی چشم انداز بورس را برای سهامداران امیدوارنماینده نموده است.

آیا بازار سهام طبق انتظار عمل خواهد نمود و هفته آینده شاخص بورس یک فرایند مثبت را در پیش خواهد گرفت؟

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 2 بهمن 1399 بروزرسانی: 2 بهمن 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1240

به "اخباری که در هفته آینده بورس تاثیرگذار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اخباری که در هفته آینده بورس تاثیرگذار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید