آینده فین تک و روش های پرداخت

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، اینوتکس 2024 در روز دوم برگزاری، میزبان جواد عزالدین مدیر کسب و کار شرکت ارتباط فردا بود. او در سخنرانی خود به مسئله فین تک در آینده پرداخت و تاکید نمود که برای این مهم باید ترند ها را آنالیز کرد؛ سپس با مطرح کردن سه ترند بحث را ادامه داد. این سه ترند شامل: صنعت پرداخت و روش های سرمایه گذاری، روندهای اصلی صنعت پرداخت و روندهای نظارتی صنعت پرداخت بودند.

آینده فین تک و روش های پرداخت

در ادامه، آقای عزالدین با ارائه آمار مربوط به حجم تراکنش های غیرنقدی گفت که پتانسیل رشد خوبی را برای این صنعت پیش بینی می نماید.

او در ادامه با مقایسه ی سرمایه گذاری جهانی در فین تک نشان داد که ارقام در سال 2021 در اوج بوده درحالی که در دوسال اخیر یعنی 2022 و 2023 این ارقام سقوط نموده اند. به گفته عزالدین بعضی از پژوهشگران معتقد ند که صنعت فینتک دیگر مانند قبل نیست و به بلوغ رسیده است. به این معنی که این صنعت اکنون دیگر در پی سودآوری است و از ایده پردازی، نوآوری و هیجان در آن کاسته شده است اما بعضی دیگر نیز معتقدند که این سقوط در ارقام کوتاه مدت بوده و اصلاح می گردد.

آقای عزالدین بعلاوه توضیح داد که این شرایط بد فقط برای حوزه فین تک نبوده و بقیه صنایع نیز در حال تجربه چنین وضعی هستند و حتی می توان گفت که شرایط فین تک در مقایسه با سایرین بهتر است.

ایشان درباره سگمنت های فین تک گفت که شرایط سگمنت پرداخت بسیار خوب بوده و از بقیه سگمنت های فین تک بهتر است.

پس از این نیز آقای عزالدین توضیحی بر روند های اصلی صنعت پرداخت ارائه داد.

سیزدهمین دوره نمایشگاه اینوتکس 2024 از 18ام تا 21ام اردیبهشت ماه در پارک فناوری پردیس برگزار می گردد

منبع: مجله شنبه
انتشار: 20 اردیبهشت 1403 بروزرسانی: 20 اردیبهشت 1403 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 2165

به "آینده فین تک و روش های پرداخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آینده فین تک و روش های پرداخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید