نمایشگاه صنعت ساختمان کرمانشاه 97

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، نمایشگاه صنعت ساختمان، سیستم های سرمایشی و گرمایشی، درب وپنجره، لوله و اتصالات، شیرآلات و صنایع وابسته در تیر ماه سال جاری در شهر کرمانشاه برگزار خواهد شد. این نمایشگاه در شانزدهمین دوره برگزاری خود پذیرای فعالان و صنعتگران در حوزه صنعت ساختمان, تجهیزات وابسته و دکوراسیون داخلی خواهد بود. در نمایشگاه صنعت ساختمان کرمانشاه فراوری کنندگان و بازرگانان محصولات خود را که طبق آخرین تکنولوژی روز جهان ساخته شده اند را در معرض دید عموم قرار می دهند.

نمایشگاه صنعت ساختمان کرمانشاه 97

جهت دریافت خدمات درب ضد سرقت چینی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

نمایشگاه صنعت ساختمان، سیستم های سرمایشی و گرمایشی، درب و پنجره کرمانشاه 97

از تاریخ 5 الی 8 تیر ماه

از ساعات 16 الی 21:30

هدف از برگزاری این نمایشگاه ارائه توانمندی ها و آخرین فناوری های حوزه ساختمان, تبادل اطلاعات, ارتقاء روابط صنعتی و معرفی کارآفرینان و فعالان این صنعت می باشد. این نمایشگاه فرصتی مناسب برای مطلع نمودن سرمایه گذاران و مصرف کنندگان می باشد.

در شانزدهمین نمایشگاه ساختمان کرمانشاه انواع مصالح ساختمانی, تاسیسات, پروفیل ها, انواع سیستم های سرمایشی و گرمایشی, انواع درب و پنجره, دیوارپوش, کفپوش, آسانسور, شیرآلات, لوله و اتصالات آن و … در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت. بازدید از این نمایشگاه برای عموم آزاد است و افراد می توانند در ساعت های اعلام شده از نمایشگاه بازدید کنند.

محل برگزاری نمایشگاه: کرمانشاه, بلوار شهید بهشتی, پارک شاهد, محل دائمی برگزاری نمایشگاه های بین المللی کرمانشاه

منبع: ساختمانچی
انتشار: 13 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 737

به "نمایشگاه صنعت ساختمان کرمانشاه 97" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه صنعت ساختمان کرمانشاه 97"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید