15 زیرساخت گردشگری در استان هرمزگان ایجاد می گردد

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان گفت: در نخستین مرحله از فعالیت های عمرانی امسال 15 زیرساخت گردشگری در استان ایجاد می گردد.

15 زیرساخت گردشگری در استان هرمزگان ایجاد می گردد

با وبسایت گردشگری تریپ ادوایزر همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان، رضا برومند بابیان این مطلب اضافه کرد: با توجه به این که گردشگری در رونق اشتغال تأثیر دارد، برای توسعه این صنعت در استان فعالیت ها بیش از گذشته سرعت گرفته است.

او با اشاره به این که در هشت شهرستان هرمزگان، این زیرساخت ها آماده می گردد، توضیح داد: در شهرستان قشم روستاهای صلخ، طبل، سهیلی، گوران و دهخدا زیرساخت های گردشگری شامل راه دسترسی، آلاچیق، پیاده راه سلامت، سرویس بهداشتی، برج نور و سکوی نشیمن ایجاد خواهد شد، همچنین در رودان، کمپینگ زیارتعلی به سرویس بهداشتی، سکوی نشیمن و آلاچیق تجهیز می گردد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان با اشاره به این که در روستاهای سیخوران و قلم سرخا در بندرعباس نیز زیرساخت گردشگری ایجاد می گردد، ادامه داد: در جزیره هرمز سرویس بهداشتی و در قلم سرخا سقف برای استخر بانوان ساخته می گردد. در روستای سیخوارن نیز آلاچیق ها تعمیر می گردد.

او اظهار کرد: در بندر خمیر، برق روستای دریخا تأمین می گردد و در آبگرم سیاه کش نیز آلاچیق، سکوی نشیمن و دو چشمه سرویس بهداشتی ساخته می گردد.

برومند اضافه کرد: در آبگرم خصت واقع در بندرلنگه، زیرساخت های برق رسانی آماده و در ساحل تیاب میناب، آلاچیق، سرویس بهداشتی، برج نور و سکوی نشیمن ایجاد می گردد. همچنین راه دسترسی به بوچیر پارسیان تا سرانجام سال جاری به بهره برداری می رسد.

او تأکید کرد: اعتبار لازم برای ایجاد زیرساخت های گردشگری استان از محل اعتبارات، تملک دارایی های سرمایه ای استانی تأمین شده است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 24 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 362

به "15 زیرساخت گردشگری در استان هرمزگان ایجاد می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "15 زیرساخت گردشگری در استان هرمزگان ایجاد می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید