برگزاری اولین رویداد استارت آپ گردشگری مازندران

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، اولین رویداد استارت آپ گردشگری مازندران با معرفی برترین ها امروز یکشنبه 18 شهریور به کار خود سرانجام داد.

برگزاری اولین رویداد استارت آپ گردشگری مازندران

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، سیف الله فرزانه مدیرکل میراث فرهنگی این استان، در اولین رویداد استارت آپ گردشگری استان با تاکید برحمایت از سرمایه گذاران بخش گردشگری گفت: این رویداد یک کار نو و جدید در حوزه گردشگری است.

و با اظهار اینکه مدیریت یکپارچه در حوزه گردشگری را احتیاجمند حمایت بخش های مختلف دانست، گفت: باغ تاریخی عباس آباد با کارت زرد یونسکو روبرو شده است و مدیریت آب در باغ عباس آباد با آب منطقه ای و عرصه در اختیار منابع طبیعی است و باید تعامل مطلوبی داشته باشند.

فرزانه با عنوان اینکه دماوند بام ایران است گفت: وقتی در این منطقه با زباله روبرو روبرو می شویم، گردشگری زیر سئوال می رود. گردشگری می تواند هم فرصت و هم تهدید به شمار می رود و باید مدیریت یکپارچه و قانونمند را مصوب کنیم.

او با اشاره به گردشگری دریایی در استان و استقبال سرمایه گذاران گفت: سازمان میراث فرهنگی بدون استعلام از دستگاه های دیگر نمی تواند در این بخش کار کند و ما به مدیریت یکپارچه و قانونمند احتیاج داریم.

فرزانه با اشاره به مناطق نمونه گردشگری در استان گفت: 74 هکتار از عرصه های چشمه سورت فنس کشی شده است و عرصه آن در اختیار منابع طبیعی است.

فرزانه درباره توضیح خدمات گردشگری در چشمه سورت گرفت: مدیریت یکپارچه باید قانونمند گردد و به حمایت دستگاه های دیگر احتیاج داریم.

مدیرکل میراث فرهنگی مازندران با عنوان اینکه مازندران استانی برخوردار است و دارای سواحل و طبیعت زیبا است گفت: بافت های تاریخی و میراث فرهنگی ارزشمندی در استان وجود دارد و برای توسعه گردشگری احتیاجمند حمایت دستگاه های مختلف هستیم.

او اضافه کرد: مدیریت یکپارچه در حوزه گردشگری احتیاجمند حمایت است و نباید در حد شعار خلاصه گردد.

مهران حسنی معاون گردشگری میراث فرهنگی مازندران در حاشیه رویداد استارت آپ گردشگری با بیان اینکه گردشگری به عنوان صنعت خدماتی در دنیا رو به رشد است توضیح داد: لازمه رشد این است که با توجه به ذائقه های مختلف که در جامعه ایجاد می گردد، در سفر و صنعت گردشگری این سلایق را جوابگو باشیم.

او اضافه کرد: برای ایجاد جوابگویی در صنعت گردشگری باید ایده پردازی و خلاقیت داشته باشیم و از حالت صنعتی به سمت مدرنیته حرکت کنیم و در این راستا، استارت آپ گردشگری با همکاری دستگاه های مختلف راه اندازی شده است.

او گفت: در این استارت آپ 81 ایده و طرح به دبیرخانه ارسال شد وطبق داوری انجام شده، 11 ایده در حوزه های مختلف بران صاحبان سرمایه اجرا می گردد تا بتوانیم از آن برای بهبود کسب و کار استفاده کنیم.

منبع: میراث آریا
انتشار: 20 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 257

به "برگزاری اولین رویداد استارت آپ گردشگری مازندران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری اولین رویداد استارت آپ گردشگری مازندران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید