سفر به آمریکا: راه های فرار از شلوغی در نیویورک؛ آمریکا

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، نیویورک (New York)، پرجمعیت ترین شهر آمریکا است که در ایالت نیویورک، واقع شده است. این شهر از قطب های مالی، سیاسی و فرهنگی دنیا است که طبق نظر بعضی از کارشناسان، به پایتخت دنیا، ملقب شده است. همچنین این شهر آمریکایی، دارای جاذبه های فرهنگی بسیاری آن هم در سطح دنیای است و همین امر، سبب شده است تا جمعیت زیادی از گردشگران و جهانگرد های سراسر دنیا، برای بازدید از آن، به آمریکا سفر نمایند.

سفر به آمریکا: راه های فرار از شلوغی در نیویورک؛ آمریکا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور ارزان آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور آمریکا از نیویورک، واشنگتن، لس آنجلس، سان فرانسیسکو و لاس وگاس دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به همین دلیل، شلوغی، جمعیت زیاد، هیاهو و سروصدای بسیار در نیویورک، امری کاملا بدیهی است. اما آنچه که مسلم است، هیچ توریست یا توریستی از این شلوغی و هیاهو خوشحال نخواهد بود و اگر راهی برای فرار از آن ها وجود داشته باشد، قطعا از آن استفاده خواهد نمود. در این مقاله شما را با راهکارهایی که می توان از دست این مسائل خلاصی یافت، آشنا می کنیم.

همانگونه که پیش تر نیز بیان شد، همانند آب و هوا و ترافیک قطارها، توریست ها نیز بخشی از زندگی روزانه در شهر نیویورک محسوب می شوند. چه شما محلی باشید یا یک مسافر، زمانیکه در این شهر به سر می برید، بهترین روش برای دوری از افرادی که به آهستگی در پیاده روها یا خیابان ها راه می فرایند، توریست هایی که با مونوپاد مدام در حال عکس دریافت هستند و آن دسته از افرادیکه پیاده رو را تسخیر نموده و راه عبور را برای دیگران سخت نموده اند، این است که سعی کنید اصلا با آن ها برخورد نکنید.

1. در زمان مناسب به نیویورک سفر کنید

هرچند زیبایی های طبیعی در فصل بهار، نیویورک را به تسخیر خود درمی آورد، اما به همان اندازه نیز توریست ها و مسافران به این شهر وارد شده و باعث شلوغی بیش از حد آن، می شوند. حال برای آنکه با این شلوغی ها روبه رو نشوید، بهتر است در فصل هایی که توریستان کم تری در نیویورک وارد می شوند، به این شهر سفر کرد. مانند ماه هایی از سال که دمای هوا یا بسیار گرم یا بسیار سرد می گردد. مثلا در تابستان، ماه های ژوئن و جولای (از ماه تیر تا مرداد) و در زمستان، ماه های ژانویه و فوریه (از ماه دی تا بهمن)، بهترین زمان ممکن برای حضور در نیویورک خواهد بود. در این زمان، پایتخت دنیا را در اختیار خود، خواهید داشت.

2. از تماشای جاذبه های توریستی مشهور، اجتناب کنید

موزه هنر متروپولیتین

جاذبه های شهر نیویورک مانند برادوی (Broadway: خیابانی در منهتن نیویورک که به پایتخت تئاتر دنیا نیز شهرت دارد) و موزه هنر متروپولیتن (Metropolitan)، یکی از مهم ترین و عالی ترین مکان های دیدنی در نیویورک است که متاسفانه بسیار شلوغ و مملو از جمعیت نیز است.

خوشبختانه، شهر پر از فضاهایی است که می توان سرگرمی ها و تفریحات بسیاری را در آن، تجربه کرد. در خارج از برادوی، موزه هایی کوچک تر، خلوت تر و البته با شهرت کم تری نیز وجود دارد که قطعا رفتن و تماشای آن، لذتی بسیار بیشتر و دلچسب تر از موزه ها و مکان های مشهور اما پرجمعیت را درپی خواهد داشت.

3. همچون مردم محلی، زندگی کنید

زندگی کردن همانند مردم محلی، یا حتی انجام دادن کارهایی که محلی ها انجام می دهند، یکی دیگر از راهکارهایی است که می تواند یاری بزرگی در فرار از شلوغی های شهر نیویورک، باشد. مثلا از اقامتگاه هایی مانند ایربی ان بی ها (Airbnb: شرکت هایی که اقامتگاه های ارزان و کوتاه مدت را به وسیله اینترنت، در اختیار مسافران و توریستان قرار می دهد)، استفاده نموده و در هزینه سفر خود، صرفه جویی کنید. همچنین با این کار، می توانید ضمن بودن در کنار محلی ها با حفظ حریم شخصی، از خلوت و تنهایی بیشر و بهتر از همه، خلاص شدن از شلوغی زیاد بواسطه حضور دیگر توریستان، بهره مند شوید.

4. به مناطقی بروید که در بین توریستان، محبوبیت کم تری دارد

شهر نیویورک، به غیر از منهتن (Manhattan)، که بیشتر توریست ها و توریستان آن را برای بازدید انتخاب می نمایند، از چهار منطقه دیگر نیز تشکیل شده است. مناطقی که می تواند به عنوان بهترین مقصد برای رهایی از شلوغی جمعیت توریست ها است. از بروکلین (Brooklyn) و کوئینز (Queens) گرفته تا برونکس (Bronx) اسرارآمیز و استن آیلند (Staten Island)، می توان جاذبه ها و دیدنی های بی سرانجام و متعددی را مشاهده کرد که به سادگی و به وسیله سرویس حمل و نقل عمومی مانند مترو، اتوبوس، ماشین و فرابرها (کشتی یا قایقی که برای انتقال مسافر کاربرد دارد و اتوبوس دریایی یا تاکسی دریایی از زیرمجموعه های آن محسوب می گردد)، قابل دسترس است. در این مکان ها، مسافران و توریستان می توانند پارک های عمومی، موزه ها و رستوران های مشهور و دیدنی های بسیار بیشتری را مشاهده نمایند. از سوی دیگر، توریست ها و جمعیت اجتناب ناپذیر آن ها، کمتر در این مناطق حضور می یابند و خبری از شلوغی توریستان نیست.

5. از خدمات و تسهیلات رایگان شهری بهره ببرید

قطعا ساکنان محلی در شهر نیویورک، به راحتی می توانند شما را با خدمات رایگانی که مسئولین شهر برای توریستان تدارک دیده اند، آشنا نمایند. تسهیلاتی که برای استفاده از آن ها، نیازی به پرداخت هیچ هزینه ای نخواهید بود. پس از مجسمه آزادی که برای بازدید از آن، نیازی به صرف هزینه نیست.

استفاده از استاتن آیلند فری (The Staten Island Ferry: از آخرین بازمانده های شاتل های مسافربری در نیویورک است که توسط وزارت حمل و نقل این شهر اداره می گردد. این شاتل، مسیری حدود 9 کیلومتر را به همره مسافران، در بندر نیویورک، بین شهرک های نیویورک که از منطقه منهتن شروع شده و به جزیره استاتن می رسد، طی می نماید)، یکی از این تسهیلات رایگان شهری است. محیطی کاملا شاد، که می توان مناظر زیبای شهر را از مجسمه آزادی گرفته تا آب نماها، چشم اندازها و افق زیبای شهر، مشاهده کرد و از تماشای آن ها لذت برد.

6. تماشای جاذبه های شهر را از همان بدو ورود، شروع کنید

جاذبه های نیویورک، تا اندازه ای است که هر توریست به محض ورود به این شهر، نمی تواند در مقابل وسوسه تماشای آن ها بویژه پارک مرکزی واقع در منهتن یا مکان های دیدنی که در دیگر نقاط شهر وجود دارد، ایستادگی کند. البته این مسئله ای است کاملا بدیهی و هیچ فردی نیز مسافران را به دلیل این شوق و اشتیاق سرزنش نمی نماید. بنابراین اگر شما نیز همانند دیگر توریستان به محض ورود به نیویورک، به تماشای پارک مرکزی شهر رفتید، بهتر است، در ساعات باز بودن پارک در آن حضور یابید؛ چراکه قطعا شما از توریست هایی خواهید بود که در حال تماشای یک جاذبه عالی و مشهور شهر آن هم بدون حضور هیچ بازدیدنماینده دیگری خواهید بود.

منبع: کجارو
انتشار: 27 دی 1399 بروزرسانی: 27 دی 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1230

به "سفر به آمریکا: راه های فرار از شلوغی در نیویورک؛ آمریکا" امتیاز دهید

2 کاربر به "سفر به آمریکا: راه های فرار از شلوغی در نیویورک؛ آمریکا" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به آمریکا: راه های فرار از شلوغی در نیویورک؛ آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید