کلوپ: استون ویلا از وقتی به لیگ برتر بازگشته، خطرناک نشان داده است، بازی قطری شانس موفقیت ما را بالا می برد

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، یورگن کلوپ در آستانه بازی تیمش در هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر انگلیس، شرایط قرمزهای آنفیلد را مثبت ارزیابی کرد.

کلوپ: استون ویلا از وقتی به لیگ برتر بازگشته، خطرناک نشان داده است، بازی قطری شانس موفقیت ما را بالا می برد

با تور قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، یورگن کلوپ در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل استون ویلا در هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر انگلیس ضمن تأکید بر آمادگی بازیکنان قرمزپوش از لزوم جدی دریافت رقیب سخن گفت.

سرمربی تیم فوتبال لیورپول گفت: در خصوص مصدومیت کیتا چیز زیادی نمی دانم، اما متیپ برای بیش از سه هفته از میادین دور خواهد بود. هندرسون خیلی خوب بوده است. کاری که انجام می دهد را دوست دارم. او در بازی با من یونایتد و تاتنهام برای مان بسیار مفید ظاهر شد. هندرسون باید کمی با سیستم بازی رقبا وفق پیدا می کرد و به همین علت کمی در عرض بازی کرد. این پست برای او همیشگی نیست. هندو آزادی بیشتری نسبت به گذشته داشت.

وی در ادامه اضافه کرد: از اینکه واینالدوم قابلیت بازی در چند پست خط هافبک را دارد، متعجب نشدم. او در یک پست جلوتر برای تیم ملی هلند بازی می نماید، پس پستی که برای مان به میدان رفت، یک تغییر دیوانه وار محسوب نمی گردد. در مجموع تیمم آماده است و من شرایط را مثبت ارزیابی می کنم.

کلوپ با اشاره به بازی های پی درپی تیمش توضیح داد: برنامه بازی ها فشرده است. اگر بتوانیم در قطر زمین بازی کنیم، احتمال بیشتری برای موفقیت داریم. دو بازی در یک بازه زمانی شلوغ در پیش است پس نمی توانیم فقط 11 بازیکن را با خودمان ببریم.

سرمربی تیم فوتبال لیورپول در خصوص حریف تیمش در هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس هم گفت: استون ویلا از وقتی به لیگ برتر بازگشته، خطرناک نشان داده است و دستکم دریافت این تیم اصلاً جایز نیست.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 324

به "کلوپ: استون ویلا از وقتی به لیگ برتر بازگشته، خطرناک نشان داده است، بازی قطری شانس موفقیت ما را بالا می برد" امتیاز دهید

1 کاربر به "کلوپ: استون ویلا از وقتی به لیگ برتر بازگشته، خطرناک نشان داده است، بازی قطری شانس موفقیت ما را بالا می برد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلوپ: استون ویلا از وقتی به لیگ برتر بازگشته، خطرناک نشان داده است، بازی قطری شانس موفقیت ما را بالا می برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید