پیش بینی 5 کارشناس از شرایط امروز بورس

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، خبرنگاران : نظر سنجی از کارشناسان حکایت از آن دارد که بورس امروز فرایند متعادلی را پیش خواهد گرفت.

پیش بینی 5 کارشناس از شرایط امروز بورس

سرویس بورس روزنامه دنیای اقتصاد در نظر سنجی از کارشناسان فرایند امروز بورس تهران را جویا شده است.در این نظرسنجی 20 درصد پیش بینی نموده اند شاخص بورس امروز ریزش کند.20 درصد دیگر رای به صعود شاخص داده اند اما اکثریت اعتقاد دارند فرایند امروز بورس متعادل باشد.

>>>>>بیشتر بخوانید؛

سبد سهام خرید بورس در روز شنبه+جدول

در این نظرسنجی که از مدیر سرمایه گذاری و کارشناس بازار سرمایه اجرا شده است موافقان صعود و تعادل در بورس بر سیگنال های مثبتی که سازمان بورس اواخر هفته به بازار داد، تاکید و انتظار دارند: بازار تحت تاثیر این خبر قرار گیرد. افزایش حد نصاب صندوق های درآمد ثابت برای سرمایه گذاری در سهام به 15 درصد، افزایش ضریب تعدیل سهام در حساب تضمین مشتریان اعتباری از 10 درصد به 20 درصد و بازگشت ساعت معاملاتی به فرایند سابق خبرهای مثبتی عنوان می گردد که می تواند فرایند نزولی بازار را کنترل کند و آغازی برای فرایند صعودی باشد.اما در مقابل بعضی بر تداوم فرایند هیجانی و افزایش عرضه از طرف حقیقی ها تاکید می نمایند عاملی که می تواند به افزایش عرضه و فشار فروش بینجامد.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 16 مهر 1399 بروزرسانی: 16 مهر 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1029

به "پیش بینی 5 کارشناس از شرایط امروز بورس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی 5 کارشناس از شرایط امروز بورس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید