پوستر شیائومی واچ S1 پرو طراحی و تاریخ رونمایی آن را نشان می دهد

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، شیائومی به تازگی با انتشار پستی تأیید کرده که قرار است 20 مرداد (فردا) طی مراسمی که به میزبانی لی جون، مدیرعامل شیائومی برگزار می شود از محصولات تازهش نظیر گوشی هوشمند تاشو شیائومی میکس فولد 2، ردمی K50 اولترا، تبلت شیائومی پد پرو 12.4، هدفون TWS شیائومی بادز پرو 4 و ساعت هوشمند شیائومی واچ S1 پرو رونمایی کند. در همین زمینه، پوستر تبلیغاتی ساعت هوشمند تازه این شرکت یعنی شیائومی واچ S1 پرو در شبکه های مجازی به اشتراک گذاشته شده که علاوه بر تاریخ رونمایی، جزئیاتی در مورد طراحی این ساعت هوشمند در اختیار ما قرار می دهد. محصول تازه شیائومی نسخه ارتقا یافته واچ S1 خواهد بود که در سال 2021 عرضه شد.

پوستر شیائومی واچ S1 پرو طراحی و تاریخ رونمایی آن را نشان می دهد

شیائومی در شبکه اجتماعی ویبو اعلام کرده که ساعت هوشمند شیائومی واچ S1 پرو نیز، علاوه بر محصولات مذکور فردا در چین رونمایی خواهد شد. همانطور که از نام این ساعت هوشمند مشخص است، شیائومی واچ S1 پرو در واقع مدل پیشرفته تر نسل قبلی خود است که در سال 2021 شاهد رونمایی آن بودیم. اگر به پوستر تبلیغاتی این ساعت هوشمند نگاه کنیم، طراحی آن نسبت به واچ S1 دچار تغییراتی بسیار جزئی شده است. به عنوان مثال، دکمه های دوگانه ساعت هوشمند S1 با یک دکمه چرخان دیجیتال و دکمه نوی که خیلی دیده نمی شود در شیائومی واچ S1 پرو، جایگزین شده است.

با دقت روی پوستر این ساعت هوشمند در می یابیم که واچ S1 پرو حاشیه های نمایشگر باریک تری نسبت به نسل قبلی خود دارد. علاوه بر این، ساعت نو شیائومی در مقایسه با نسل فعلی خود به قاب نازک تری مجهز شده است. گفته می شود که این محصول نو شرکت شیائومی در سه رنگ مختلف روانه بازار گجت های پوشیدنی خواهد شد.

باید اشاره کنیم که در حال حاضر این ساعت هوشمند تنها در بازار چین عرضه می شود. نمی دانیم که آیا این ساعت هوشمند شیائومی در دسترس کاربران بازارهای جهانی نیز قرار می گیرد یا خیر. اگر این شرکت تصمیم بگیرد ساعت هوشمند S1 پرو را در سطح جهانی عرضه کند، احتمالاً آن را در رویداد معرفی شیائومی 12T در اختیار کاربران سایر بازارها قرار خواهد داد. باید دید این ساعت هوشمند نو می تواند نظر کاربران و علاقمندان محصولات شیائومی به خود جلب کند یا نه.

منبع: Gizmochina

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 19 مرداد 1401 بروزرسانی: 19 مرداد 1401 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1976

به "پوستر شیائومی واچ S1 پرو طراحی و تاریخ رونمایی آن را نشان می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوستر شیائومی واچ S1 پرو طراحی و تاریخ رونمایی آن را نشان می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید