مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از فروش خیره کننده میت 30 5G تا راه اندازی رسمی اتصالات 5G در چین

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از فروش خیره کننده میت 30 5G تا راه اندازی رسمی اتصالات 5G در چین

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

شرکت هواوی از حدود ده روز پیش ثبت نام هایی را برای میت 30 5G و میت30 پرو 5G انجام داده است، اما همین امروز آغاز به ارسال و فروش گوشی های هوشمندی نموده که از پیش در فهرست ثبت نام قرار داشتند. طبق اعلام این شرکت، هواوی پیروز شده است در یک دقیقه 100 هزار دستگاه میت 30 5G را به فروش برساند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

روز گذشته شیائومی تأیید کرد که گوشی می سی سی 9 پرو در تاریخ 5 نوامبر یک باتری 5.260 میلی آمپر ساعتی را با پشتیبانی از شارژ سریع 30 واتی ارائه می نماید. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

مخابرات چین امروز به شکل رسمی سرویس های 5G خود را راه اندازی کرد. در حال حاضر سرویس های مخابراتی China Mobile ، China Unicom و China Telecom از اینترنت 5G در چین پشتیبانی خواهند کرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

بر اساس آماری که از شرکت اپل منتشر شده است. بازار تبلت های این شرکت در سه ماهه سوم سال 2019 روندی رو به رشد داشته است. این موضوع برای این شرکت از اهمیت بسیاری برخوردار است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

پیغام رسان واتساپ قول داده است امنیت بیومتریک را برای اندرویدی ها تشدید کند، این کار پس از آن انجام می گردد که بعضی کاربران iOS از مدتی پیش از ویژگیهای مشابه بهره مند شده اند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

برند لوکس Caviar که یک برند روسی است از جدیدترین طراحی جدید خود رونمایی کرد. این طراحی مبتنی بر گوشی آیفون 11 پرو است و نیم کیلو طلای 18 قیراطی در پشت خود دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 19 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 347

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از فروش خیره کننده میت 30 5G تا راه اندازی رسمی اتصالات 5G در چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از فروش خیره کننده میت 30 5G تا راه اندازی رسمی اتصالات 5G در چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید