مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ویژگی جدید گوگل مسنجر تا شایعات درباره پرچمدار جدید شیائومی

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ویژگی جدید گوگل مسنجر تا شایعات درباره پرچمدار جدید شیائومی

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

برند چینی ریلمی اعلام نموده است که هدفون ریلمی بادز ایر در تاریخ 7 ژانویه برابر با 17 دی وارد بازار می گردد. گفته می گردد ریلمی بادز ایر یک هدفون بی سیم واقعی است که البته ابتدا در چین وارد بازار می گردد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

اپلیکیشن تیک توک میخواهد یک مرکز جدید در خارج از مرزهای چین تشکیل دهد. این مرکز جدید با هدف تغییر تصویر این شرکت به عنوان یک شرکت چینی در سطح بین الملل انجام می گردد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گوگل مسنجر، ویژگی جدیدی را به شکل آزمایشی در اندروید 10 فعال کرد. این ویژگی جدید به نام آیکون Bubbles قابل مشاهده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

بعضی شایعات حکایت از آن دارند که پرچمدار آینده شیائومی یعنی می 10 با یک باتری 4800 میلی آمپر ساعتی همراه است. اگرچه این خبر هنوز رسما تایید نشده است اما توجه بسیاری را به خود جلب نموده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

افرادی که در حال ثبت نام در حساب های مسنجر جدید فیس بوک هستند با محدودیت رو به رو شده اند، چرا که برای دسترسی به مسنجر به حساب های فیس بوک مورد احتیاج است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

طی ماه گذشته شیائومی از می واچ خود در کنارمی سی سی پرو رونمایی کرد. این ساعت، اولین ساعت هوشمند شیائومی است که با مارک می همراه شده است و بسیار شبیه اپل واچ است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 584

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ویژگی جدید گوگل مسنجر تا شایعات درباره پرچمدار جدید شیائومی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ویژگی جدید گوگل مسنجر تا شایعات درباره پرچمدار جدید شیائومی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید