پوتین و روحانی امروز در ایروان دیدار می نمایند

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، ولادیمیر پوتین و حسن روحانی روسای جمهوری روسیه و ایران، امروز در حاشیه نشست شورای عالی کشورهای عضو اتحادیه مالی اوراسیایی در پایتخت ارمنستان، با یکدیگر دیدار می نمایند.

پوتین و روحانی امروز در ایروان دیدار می نمایند

با تور ارمنستان از کشور زیبای همسایه دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری نووستی، دفتر مطبوعاتی کاخ کرملین گفت، ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه، امروز، اول اکتبر (نهم مهر ماه) برای شرکت در نشست شورای عالی اتحادیه مالی اوراسیایی به ایروان، پایتخت ارمنستان سفر می کند.

در این نشست علاوه بر روسای جمهوری کشورهای عضو اتحادیه مالی اوراسیایی (شامل: روسیه،ارمنستان، بلاروس، قزاقستان و قرقیزستان)، رئیس جمهوری مغولستان بعنوان کشور عضو ناظر و همچنین دو میهمان افتخاری: حسن روحانی رئیس جمهوری ایران و نخست وزیر سنگاپور هم حضور دارند.

اعضای شورای عالی اتحادیه مالی اوراسیایی مسائل مهم در دستورکار این اتحادیه و جهت گیری های آینده برای برنامه ریزی و تعیین شدن وظایف برای بهبود عملکرد بازار و توسعه همکاری ها در عرصه های کلیدی را مورد آنالیز قرار خواهند داد.

رئیس جمهوری روسیه در حاشیه نشست سران اتحادیه مالی اورآسیایی، مذاکرات جداگانه ای با نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان و حسن روحانی رئیس جمهوری ایران خواهد داشت که در جریان آنها، بعضی مسائل مهم در دستورکار دوجانبه و همکاری ها در چارچوب این اتحادیه آنالیز می گردد.

روحانی در آستانه سفر به ایروان گفت که منطقه آزاد تجاری با مشارکت کشورهای عضو اتحادیه مالی اوراسیایی از اواخر ماه اکتبر امسال (آبان ماه امسال) فعالیت خود را شروع خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 303

به "پوتین و روحانی امروز در ایروان دیدار می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوتین و روحانی امروز در ایروان دیدار می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید