وقفه کوتاه در عملیات بندری؛ سوغات زلزله دیروز

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، در پی زلزله روز گذشته در هرمزگان، مدیرکل امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی اظهار داشت که خسارتی به زیرساخت ها و تجهیزات بندری وارد نشده است و تنها وقفه کوتاه مدتی در عملیات بندری به وجود آمد.

وقفه کوتاه در عملیات بندری؛ سوغات زلزله دیروز

به گزارش خبرنگاران، بعد از ظهر دیروز دو زلزله با بزرگای بیشتر از 6 ریشتر در هرمزگان به ثبت رسید که اولین زمین لرزه در ساعت 15:37 دیروز (یکشنبه 23 آبان ماه) و دومی یک دقیقه بعد از آن رخ داد. تا اینجا بر اساس آمارها و گزارش های رسمی منتشر شده گرچه خساراتی به ابنیه و ساختمان ها در این استان وارد شده اما آسیب جدی تا کنون گزارش نشده است و تا کنون 11 نفر مصدوم به اورژانس مراجعه نموده اند.

روانبخش بهزادیان -مدیر کل امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی- در گفت وگو با خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا این زلزله به زیرساخت های بندری آسیب و خسارتی وارد نموده است یا خیر؟ اظهار کرد: تا کنون گزارشی درباره خسارت و آسیب در حوزه بندری استان هرمزگان نداشته ایم و مسئله ای در این زمینه نداریم.

وی درباره فرایند اجرای عملیات بندری در هرمزگان در روز گذشته اینگونه شرح داد که در هنگام زلزله توقف کوتاهی در انجام عملیات بندری و تخلیه و بارگیری داشتیم اما این وقفه به سرعت به انتها رسید و دوباره عملیات بندری از سر گرفته شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 دی 1400 بروزرسانی: 3 دی 1400 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1759

به "وقفه کوتاه در عملیات بندری؛ سوغات زلزله دیروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وقفه کوتاه در عملیات بندری؛ سوغات زلزله دیروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید