هشدار اروپا به آمریکا، در صورت اعمال تعرفه، مقابله به مثل می کنیم

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، مشاور صدر اعظم آلمان خاطرنشان کرد، در صورتیکه دونالد ترامپ به منظور حمایت از صنایع داخلی آمریکا در برابر رقبای خارجی آنها تعرفه وضع کند، اتحادیه اروپا اعمال تعرفه تنبیهی را در دستور کار خود قرار خواهد داد.

هشدار اروپا به آمریکا، در صورت اعمال تعرفه، مقابله به مثل می کنیم

برای سفر به تور اروپا با بهترین کارشناسان مشورت کرده و بهترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

این در حالی است که همزمان با اظهارات این مقام آلمانی، مقامات مکزیکی هم به دونالد ترامپ در صورت اعمال تعرفه بر روی کالاهای صادراتی به آمریکا از خاک مکزیک هشدار داده اند و با صراحت اعلام نموده اند که مقابله به مثل خواهند کرد.

همچنین با خارج شدن آمریکا از پیمان تجارت فرا اقیانوسی، ایالات متحده فاصله ای را با همپیمانان آسیایی خود بوجود آورده است که دونالد ترامپ را وادار به مذاکره مجدد برای ایجاد تجارت آزاد با کانادا و مکزیک نموده است.

مقامات آلمانی با صراحت اعلام نموده اند که هر چیزی را قبول نمی نمایند و باید دوستان ما در واشنگتن هم بدانند که جنگ های تجاری اجرا شده در گذشته به ضرر هر دو طرف تمام شده است.

دولت آلمان به دنبال حمایت از تجارت آزاد جهانی است و اقدامات دونالد ترامپ در خلاف جهت سیاست های این کشور است و به طور کلی دولت آلمان در صورت روبرو شدن با اقدام اعمال تعرفه تنبیهی از سوی آمریکا در صدد گسترش روابط خود با آسیا است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 آبان 1398 بروزرسانی: 12 مهر 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 344

به "هشدار اروپا به آمریکا، در صورت اعمال تعرفه، مقابله به مثل می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار اروپا به آمریکا، در صورت اعمال تعرفه، مقابله به مثل می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید