هجوم شبکه های تلویزیونی برای خریدن امتیاز جام جهانی، ایران ، انگلیس با بیش از 800 میلیون تماشاچی!

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، طبق برآوردهای اولیه بازی ایران با انگلیس حداقل 800 میلیون مخاطب تلویزیونی در سراسر دنیا خواهد داشت البته بدون شک این رقم در آینده افزایش پیدا می نماید.

هجوم شبکه های تلویزیونی برای خریدن امتیاز جام جهانی، ایران ، انگلیس با بیش از 800 میلیون تماشاچی!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، تیم ملی فوتبال کشورمان که با اقتدار راهی جام دنیای قطر شده روز 30 آبان سال جاری اولین مسابقه خود در این چهارچوب را مقابل انگلیس برگزار می نماید؛ یکی از قدرت های سنتی فوتبال دنیا که سابقه قهرمانی در این تورنمنت را یدک می کشد و در کشورهای مختلف هم هوادارانی دارد.

به موازات انجام آخرین مراحل اجرایی و تکمیلی در کشور قطر برای شروع جام دنیای، هجوم شبکه های تلویزیونی برای خرید حق پخش زنده این پیکارها هم شروع شده و تا به امروز بعضی از آنها قراردادهای شان را نیز منعقد نموده اند.

طبق برآوردهای اولیه بازی ایران با انگلیس حداقل 800 میلیون مخاطب تلویزیونی در سراسر دنیا خواهد داشت البته بدون شک این رقم در آینده افزایش پیدا می نماید چون قطعاً بر اندازه تعداد کانال هایی که رایت تلویزیونی بازی های جام دنیای قطر را می خرند، افزوده خواهد شد و انگلیس هم جزو تیم هایی است که مسابقاتش در خارج از منطقه بریتانیا نیز هوادار تلویزیونی دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 خرداد 1401 بروزرسانی: 25 خرداد 1401 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1925

به "هجوم شبکه های تلویزیونی برای خریدن امتیاز جام جهانی، ایران ، انگلیس با بیش از 800 میلیون تماشاچی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هجوم شبکه های تلویزیونی برای خریدن امتیاز جام جهانی، ایران ، انگلیس با بیش از 800 میلیون تماشاچی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید