جرارد جانشین کلوپ در لیورپول می شود؟

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، مدیران باشگاه لیورپول در نظر دارند ستاره پیشین خود را جانشین سرمربی آلمانی شان کنند.

جرارد جانشین کلوپ در لیورپول می شود؟

به گزارش خبرنگاران، نشریه انگلیسی میرر گزارش داد مدیران باشگاه لیورپول خود را آماده جدایی یورگن کلوپ می کنند که گفته می شود قصد دارد هدایت تیم ملی فوتبال آلمان را در آینده ای نه چندان دور برعهده بگیرد. طبق این گزارش سران این باشگاه انگلیسی استیون جرارد، هافبک پیشین خود که در حال حاضر هدایت تیم رنجرز اسکاتلند را برعهده دارد، به عنوان جانشین سرمربی آلمانی خود در نظر گرفته اند.

میرر مدعی شده که کلوپ ممکن است پیش از پایان فصل جاری جانشین یواخیم لو در تیم ملی آلمان شود. این در حالی است که یواخیم به دلیل نتایجی که اخیراً با این تیم کسب کرده، تحت فشار است و ممکن است جایگاهش را در مانشافت از دست بدهد. در دیرترین حالت سرمربی لیورپول در تابستان 2022 جانشین یواخیم لو خواهد شد و سران این باشگاه انگلیسی جرارد را به عنوان جانشین او در نظر دارند.

جرارد 40 ساله که از سال 2018 هدایت رنجرز را برعهده داشته و قراردادش با این باشگاه اسکاتلندی تا سال 2024 اعتبار دارد، در آستانه به قهرمانی رساندن این تیم در لیگ برتر اسکاتلند است. استیون که در سال 2015 به حضور 17 ساله اش در تیم فوتبال لیورپول پایان داد، پس از یک سال و نیم بازی برای لس آنجلس گلکسی آمریکا در سال 2016 کفش هاش را آویخت و سپس با رنجرز به مربیگری روی آورد.

کلوپ 53 ساله هم که از سال 2015 هدایت سرخپوشان مرسی ساید را برعهده دارد و قرارداد کنونی اش با این باشگاه تا سال 2024 معتبر است، تحول گسترده ای در لیورپول ایجاد کرده و این تیم را پس از 30 سال به قهرمانی لیگ برتر رساند و در کنارش عناوینی همچون یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، یک قهرمانی در سوپرجام اروپا و یک قهرمانی در جام جهانی باشگاه ها برای این تیم به ارمغان آورد.

لیورپول در حال حاضر با 40 امتیاز در رده ششم جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس است و با منچسترسیتی صدرنشین 22 امتیاز اختلاف دارد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 فروردین 1400 بروزرسانی: 24 فروردین 1400 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1410

به "جرارد جانشین کلوپ در لیورپول می شود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جرارد جانشین کلوپ در لیورپول می شود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید