نقاشانی نوگرا با آثار مدرنیسم در آرتیبیشن؛ مدرنیسم در دستان نوگرایان

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، تهران (پانا) - مجموعه کلکسیونر 10 با آثاری از 18 هنرمند معاصر نقاشی ایران از روز جمعه 17 دی ماه سال 1400 در گالری آرتیبیشن به نمایش گذاشته می شود.

نقاشانی نوگرا با آثار مدرنیسم در آرتیبیشن؛ مدرنیسم در دستان نوگرایان

آرتیبیشن با انتخاب آثار مدرنیسم از نقاشان نوگرای تاریخ هنر تجسمی ایران و تمرکز بر اقتصاد هنر، دهمین نمایشگاه کلکسیونر را به اجرا در می آورد. نمایشگاه کلکسیونر از سال 1397 با هدف گردآوری آثار هنر ایران، نقطه آغازی برای همکاری آرتیبیشن با مجموعه داران، گالری داران و خریداران حرفه ای شد.

آثار منتخب از هنرمندانی: محمد احصایی، احمد اسفندیاری، پروانه اعتمادی، نصرالله افجه ای، هانیبال الخاص، ناصر اویسی، هوشنگ پزشک نیا، صادق تبریزی، محمدعلی ترقی جاه، محمد ابراهیم جعفری، گرنیک درهاکوپیان، محمود زنگنه، بهجت صدر، ناصر عصار، ابراهیم فرجی، فریده لاشایی، اردشیر محصص و منوچهر نیازی است.

هر یک از این نام ها سهم به سزایی از تاریخ هنر تجسمی دارند و آثار نقاشی و نقاشی خط در این مجموعه همچون رویدادهای قبلی کلکسیونر در آرتیبیشن، با تلاش برای توسعه فرهنگ مجموعه داری و توسعه هنر تجسمی به عنوان رسالت گالری آرتیبیشن در نظر گرفته شده است.

علاقه مندان می توانند هر روز از ساعت 11 تا 20 (روزهای تعطیل از 16 تا 20) به گالری آرتیبیشن به نشانی خیابان شریعتی، نرسیده به اتوبان همت، خیابان گل نبی، میدان احمدی روشن، خیابان ساسانی پور، کوچه قندی، شماره 6 مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 26 بهمن 1400 بروزرسانی: 26 بهمن 1400 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1818

به "نقاشانی نوگرا با آثار مدرنیسم در آرتیبیشن؛ مدرنیسم در دستان نوگرایان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقاشانی نوگرا با آثار مدرنیسم در آرتیبیشن؛ مدرنیسم در دستان نوگرایان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید