نشست تخصصی گردشگری و تحول دیجیتالی در استان فارس برگزار گردید

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، نشست تخصصی گردشگری و تحول دیجیتالی و نقش آن در توسعه صنعت گردشگری در هتل آپادانا تخت جمشید برگزار گردید.

نشست تخصصی گردشگری و تحول دیجیتالی در استان فارس برگزار گردید

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس، با توجه به شعار سال جاری سازمان دنیای یونسکو به مناسبت روز دنیای دنیا گردی، با عنوان گردشگری و تغییر ماهیت به سمت گردشگری الکترونیک، نشست تخصصی گردشگری و تحول دیجیتالی در روز 9 مهرماه با همکاری اداره کل میراث فرهنگی فارس، انجمن علمی گردشگری ایران، رسانه راه بلد و آژانس بهین برگ در هتل آپادانا تخت جمشید برگزار گردید.

سیاوش سیاوشی مدیر عامل شرکت خدمات مسافرتی بهین برگ به عنوان یکی از سخنرانان این نشست گفت: شعار سال روز دنیای گردشگری که توسعه گردشگری با دنیای دیجیتال است، محور این نشست قرار گرفته است.

سیاوشی اضافه نمود: تحول دیجیتال، امروز دامنه و کاربرد گسترده دارد و اگر بخواهیم در عرصه رقابت گردشگری ماندگار شویم، باید در این حوزه رقابتی، حرفی برای گفتن داشته باشیم.

او با تاکید بر صندلی فارس به عنوان چهارمین استان کشور در صندلی کسب و کار الکترونیک اظهار کرد: باید از این موقعیت در توسعه گردشگری و رشد این صنعت استفاده موثر داشته باشیم.

سیاوشی توضیح داد: باید زمینه ای فراهم گردد تا صنعت گردشگری به سمت هوشمند شدن سوق داده گردد و کارها در این حوزه با روش الکترونیک و دیجیتال تسهیل گردد.

محمد انصاری مدیر هتل آپادانا تخت جمشید و مدیر عامل رسانه راه بلد نیز در این برنامه با تاکید بر نقش شبکه های اجتماعی در اطلاع رسانی مطرح نمود: از سال 2011 شبکه های اجتماعی بخش جدانشدنی از جامعه تجارت و کسب و کارها شد.

انصاری اضافه نمود: شبکه های اجتماعی می توانند نقش موثری در توسعه صنعت گردشگری ایفا نمایند به همین منظور باید با برنامه ریزی کارشناسی و تمرکز بر بازار یابی و تبلیغات موثر، از این فرصت عصر نوین، در جذب گردشگر، چه در سطح داخلی چه در سطح خارجی بهره مند شد.

مدیر عامل رسانه راه بلد افزود: در عصر آی تی امکانات پیشرفته با مخاطبان گسترده در سطح بین المللی فرا روی ما قرار دارند و در کمترین زمان ممکن می توان با افراد ارتباط برقرار کرد اما باید به این نکته نیز توجه داشت که تاثیر گذاری بر روی افراد مسلما از گذشته سخت تر است و باید از راهکارهای علمی برای این امر استفاده کرد.

مدیر کل هتل آپادانا تخت جمشید خاطر نشان کرد: یکی از مهمترین و کاربردی ترین روشها برای توسعه گردشگری استان فارس استفاده فعالان کسب و کار این صنعت از دنیای دیجیتال است و این افراد باید مسئله آموزش در این زمینه را جدی تر از قبل دنبال نمایند تا بتوانند به بهترین شکل ممکن از این فرصت برای پیشرفت بیش از پیش گردشگری استان گام بردارند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 15 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 236

به "نشست تخصصی گردشگری و تحول دیجیتالی در استان فارس برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست تخصصی گردشگری و تحول دیجیتالی در استان فارس برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید