انتخاب بوشهر به عنوان راهبر تور نمایشگاهی خوشه های صنعتی ایران در مالزی

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، خبرنگاران: معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی بوشهرگفت: با مجوز سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، استان بوشهر به عنوان استان مشخص و راهبر تور نمایشگاهی خوشه های صنعتی ایران در نمایشگاه صنایع کوچک مالزی انتخاب شده بود.

انتخاب بوشهر به عنوان راهبر تور نمایشگاهی خوشه های صنعتی ایران در مالزی

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران از بوشهر، حسین خزان صبح امروز در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه هفدهمین نمایشگاه صنایع کوچک مالزی با حضور شرکت های برتر صنایع کوچک چند استان کشور در مرکز همایش های شهر کوالالامپور برگزار گردید اظهار کرد: شرکت هایی در زمینه خرما، نقل، ترشیجات، آبزیان، عسل و کشمش از استان های بوشهر، خوزستان، همدان، قزوین، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، آذربایجان شرقی و غربی که همگی نمایندگان خوشه های صنعتی فعال کشور بودند، محصولات تولیدی خود را در این نمایشگاه در معرض نمایش قرار دادند.

وی با بیان اینکه در آیین افتتاح این نمایشگاه که با حضور نخست وزیر مالزی برگزار گردید گفت: در هفدهمین نمایشگاه صنایع کوچک مالزی سید محمدعلی سیدابریشمی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، محمدجلال فیروزنیا سفیر جمهوری اسلامی ایران در کوالالامپور و غلامرضا سلیمانی معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران حضور داشتند.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی بوشهرتوضیح داد: خوشه های صنعتی کشور با هدف کسب آشنایی با بازار جنوب شرق آسیا، دسترسی به فناوری های روز و بهبود بازار فروش در نمایشگاه مالزی شرکت کردند.

خزان با بیان اینکه حضور شرکت هادر نمایشگاه 40 درصد افزایش یافته توضیح داد: درهفدهمین نمایشگاه صنایع کوچک مالزی 350 شرکت در قالب 74 غرفه حضور داشتند که در مقایسه با سال گذشته 40 درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه 10 هزار بازدید کننده از این نمایشگاه دیدن کردند گفت: درحدود 150 نشست بین 30 شرکت چند ملیتی در این نمایشگاه برگزار گردید که شرکت های ایرانی نیز طی نشست های مشترک با تجار و بازرگانان به توافقات تجاری خوبی دست یافتند.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی بوشهر با اشاره به اینکه در این نمایشگاه که به مدت سه روز برگزار گردید، شرکت های ایرانی 10 غرفه را به خود اختصاص دادند توضیح داد: ایران پس از انگلستان بیشترین غرفه این دوره از نمایشگاه سالانه صنایع کوچک مالزی را در اختیار داشت.

خزان از انتخاب بوشهر به عنوان راهبر تور نمایشگاهی خوشه های صنعتی ایران خبرداد و اضافه نمود: با مجوز سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، استان بوشهر به عنوان استان مشخص و راهبر تور نمایشگاهی خوشه های صنعتی ایران در نمایشگاه صنایع کوچک مالزی انتخاب شده بود.

آ

منبع: تسنیم
انتشار: 4 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 308

به "انتخاب بوشهر به عنوان راهبر تور نمایشگاهی خوشه های صنعتی ایران در مالزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخاب بوشهر به عنوان راهبر تور نمایشگاهی خوشه های صنعتی ایران در مالزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید