نسخه نسل نهمی بازی A Plague Tale: Innocence معرفی گردید

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، در پی معرفی نسخه نسل نهمی بازی های مختلف، به تازگی شرکت Focus Home Interactive و استودیو آسوبو نسخه نسل بعدی بازی A Plague Tale: Innocence را برای کنسول های نسل نهمی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس/ اس معرفی نموده اند.

نسخه نسل نهمی بازی A Plague Tale: Innocence معرفی گردید

طبق اعلام رسمی ناشر و استودیو سازند ه این اثر، A Plague Tale: Innocence که در سال 2019 منتشر شده بود، قرار است مدتی دیگر و در تاریخ 15 تیر 1400 (6 ژوئیه) برای کنسول های نسل نهمی پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس منتشر گردد. این نسخه ارتقایافته به بازیکنان اجازه می دهد تا به صورت هم زمان بازی را با رزولوشن 4K و نرخ 60 فریم بر ثانیه اجرا نمایند و بعلاوه از ویژگی هایی مثل صدای سه بعدی بهره ببرند. بعلاوه تریلر منتشر شده از این نسخه برخی از بهبودهای بصری و گرافیکی بازی را نشان می دهد که شامل مواردی مثل سایه ها و نورپردازی بهتر خواهد بود.

در کنار عرضه برای کنسول های تازه مایکروسافت و سونی، بازی قرار است در همان تاریخ 15 تیرماه برای نینتندو سوییچ هم منتشر گردد اما از آنجایی که سخت افزار این کنسول قادر به اجرای مستقیم این اثر نیست، دارندگان این کنسول هیبریدی نینتندو فقط می توانند به وسیله سرویس های ابری و فناوری های مبتنی بر آن بازی A Plague Tale: Innocence را روی سوییچ تجربه نمایند.

این خبر در حالی اعلام شده است که چند روز پیش در جریان E3 دنباله این بازی با نام A Plague Tale: Requiem به صورت رسمی برای پلتفرم های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس / اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و کامپیوترهای شخصی معرفی گردید. همچون نسخه ارتقاءیافته قسمت اول، A Plague Tale: Requiem قرار است به وسیله سرویس های ابری برای کنسول نینتندو سوییچ قابل دسترس باشد. در گذشته هم شاهد بوده ایم که بازی های بزرگی مثل رزیدنت اویل 7، اساسینز کرید اودیسه، کنترل و هیتمن 3 از این طریق برای کنسول نینتندو سوییچ در دسترس قرار گرفتند. البته، اگر مدل تازه کنسول نینتندو سوییچ معرفی گردد، ممکن است بتواند این بازی ها را به صورت مستقل و بدون وابستگی به سرویس های ابری اجرا کند.

سال گذشته، شرکت Focus Home Interactive اعلام نمود که بازی A Plague Tale Innocence توانسته بیش از یک میلیون نسخه فروش داشته باشد و از همین رو دمویی را هم برای آن در دسترس مخاطبان قرار داد. با پیروزیت قسمت اول شاید می توانستیم برای ساخت دنباله بازی برآورد کنیم اما به هر حال معرفی دنباله ی این بازی در E3 کمی غیرمنتظره بود. اگر در حال حاضر از دارندگان سرویس اشتراکی گیم پس هستید، می توانید قسمت اول این اثر را روی سرویس اشتراکی پیروز ایکس باکس امتحان کنید.

قسمت اول این مجموعه یعنی بازی A Plague Tale: Innocence در ماه مه سال 2019 برای پلتفرم های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی (به وسیله استیم) منتشر شد. در حالی که بازی استقبال های زیادی را دریافت کرد، اکنون با عرضه نسخه ارتقاءیافته نسل نهمی می توانیم آن بازی را با شرایط و شرایط گرافیکی بهتری اجرا کنیم. در عین حال، می توانیم منتظر عرضه دنباله بازی در سال 2022 بمانیم.

منبع: GamesRadar

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 تیر 1400 بروزرسانی: 23 تیر 1400 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1561

به "نسخه نسل نهمی بازی A Plague Tale: Innocence معرفی گردید" امتیاز دهید

1 کاربر به "نسخه نسل نهمی بازی A Plague Tale: Innocence معرفی گردید" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسخه نسل نهمی بازی A Plague Tale: Innocence معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید