موفقیت نسخه های الکترونیک در کلانشهرها پایین است

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، رضایی گفت: 65 درصد نسخ کشور به صورت تمام الکترونیک فراوری می گردد و در بعضی از استان ها این عدد به بالای 95 درصد می رسد اما در بعضی از کلانشهرهای کشور موفقیت نسخه های الکترونیک پایین است.

موفقیت نسخه های الکترونیک در کلانشهرها پایین است

مهدی رضایی معاون بیمه سلامت در تبادل نظر با خبرنگار گروه اجتماعی خبرنگاران، اظهار کرد: موفقیت نسخه های الکترونیک در کلانشهرها پایین است و نسخه الکترونیک جزو تکالیف قانونی دولت و نظام سلامت است و شرایط فعلی و نحوه صدور نسخ الکترونیکی با گذشت زمان بهبود پیدا خواهد نمود.

وی اضافه نمود: 65 درصد نسخ کشور به صورت تمام الکترونیک فراوری می شود و در بعضی از استان ها این عدد به بالای 95 درصد می رسد اما در بعضی از کلانشهرهای کشور موفقیت نسخه های الکترونیک پایین است که در کوشش هستیم تا مسائل و نواقص را رفع کنیم.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

معاون بیمه سلامت گفت: ضعف دیگر نسخ الکترونیک به مراکز دانشگاهی و اپیدمی کرونا بر می شود و البته در بیمه سلامت د اروهای کرونا تحت پوشش بیمه قرار گرفته است و تا کنون 4 هزار میلیارد تومان در بحث کرونا هزینه نموده ایم.

رضایی بعلاوه توضیح داد: سهم خودپرداز تست های کرونا در بیمه سلامت رایگان است و علاوه بر پوشش بیمه ای پزشک خانواده، نظام ارجاع بیمه ای نیز راه اندازی شده است.

از مهر ماه امسال در تمام استان ها نظام ارجاع بیمه ای توسعه پیدا نموده است و سایر نواقص هم به مرور زمان رفع می شود.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 آذر 1400 بروزرسانی: 11 آذر 1400 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1734

به "موفقیت نسخه های الکترونیک در کلانشهرها پایین است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موفقیت نسخه های الکترونیک در کلانشهرها پایین است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید