معرفی برترین باشگاه های گلف دبی

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، باشگاه های گلف دبی

دبی مقصدی لوکس و مجلل است و به همین علت کلیه امکانات و خدمات تسهیلی این شهر نهایت راحتی و رفاه را به مسافران ارائه می نمایند. هتل های 5 ستاره فوق لوکس، رستوران های مجلل و سطح بالا و مراکز تفریحی و تفرجگاه های ساحلی مدرن و مراکز خرید بزرگ و بین المللی اقامتی رویایی را برای مسافران رقم می زنند. باشگاه های کلاب دبی از جمله مراکز تفریحی-ورزشی لاکچری هستند که در قسمت های مختلف شهر دبی قرار گرفته اند. اگر دوست دارید سفری لوکس و رویایی به دبی داشته باشید شاید بد نباشد در طول سفر سری به برترین باشگاه های گلف دبی هم بزنید. با خبرنگاران همراه باشید.

معرفی برترین باشگاه های گلف دبی

باشگاه گلف امارات | Emirates Golf Club

یکی از معروف ترین و برترین باشگاه های گلف دبی باشگاه امارات است که بسیار مجلل و لوکس و در سطح استانداردهای دنیای ساخته شده است. این باشگاه یکی از دو زمین گلفی است که در باشگاه گلف امارات وجود دارد و اولین زمین گلف 18 سوراخه در خاورمیانه محسوب می گردد. این باشگاه با امکانات و تجهیزات مدرن و پیشرفته ای که دارد یکی از برترین زمین های گلف در دنیا را دارد و علاقه مندان به گلف از سرتاسر دنیا برای ورش و سرگرمی به این باشگاه می آیند. این باشگاه به علت کیفیت بالایش گاهی معجزه کویر هم نامیده می گردد و در این باشگاه می توانید منظره بی نظیر کویر، دورنمای درختان و گیاهان، تپه های شنی و دریاچه نمک زمین گلف این باشگاه را به فضایی چشم نواز برای گلف تبدیل نموده است. کیفیت زمین گلف این باشگاه که مجلس نامیده می گردد به وسیله برترین و نام آورترین بازیکنان گلف در سرتاسر دنیا امتحان و تایید شده است. این باشگاه از سال 1988 افتتاح شده و از آن موقع میزبان علاقه مندان به گلف از سرتاسر دنیاست. اگر اهل این ورزش هستید یا دوست دارید برای اولین بار آن را امتحان کنید می توانید گلف را در سفر به دبی و در یکی از برترین زمین های گلف دنیا امتحان کنید.

دومین زمین گلف این باشگاه هم فالدو نام دارد و به افتخار نیک فالدو که شش بار برنده مسابقات گلف بوده زمین فالدو نامیده شده است. این زمین اگرچه به مقدار زمین مجلس لوکس و مجلل نیست اما به سرعت به عنوان یکی از برترین زمین های گلف در امارات معروفیت پیدا کرد.

  • آدرس: دبی، نزدیک ایستگاه مترو نخیل، باشگاه گلف امارات

باشگاه گلف البادیه | Al Badia Golf Club

البادیه در زبان عربی به معنای سرزمین بادیه نشینان است و باشگاه گلف البادیه به شکل یک واحه در دل بیابان ساخته شده است. طراحی این زمین را روبرت ترنت جونز انجام داده و هدف، ساخت زمینی به سبک و سیاق باده نشینان و واحه های کویری عربی بوده است. در سرتاسر زمین های گلف دریاچه و برکه های کوچک و بزرگ و تپه های متعددی وجود دارند که این باشگاه را به یکی از برترین باشگاه های گلف دبی و دنیا تبدیل نموده است.

باشگاه جمیرا گلف استیتز | Jumeirah Golf Estates

یکی از لوکس ترین و برترین باشگاه های گلف دبی جمیرا گلف استیتز است که در جاده E311 و نزدیکی جبل علی در دبی قرار گرفته است و با مارینا دبی تنها 25 دقیقه فاصله دارد. هر یک از زمین های این باشگاه با تم و زمینه خاصی (آتش، خاک) طراحی و ساخته شده اند و به همین علت گاهی باشگاه خاک و آتش جمیرا هم نامیده می گردد. این باشگاه بدون شک یکی از برترین باشگاه های گلف دبی و یکی از مشهورترین باشگاه های گلف در خاورمیانه محسوب می گردد و به وسیله گرگ نرمان طراحی و ساخته شده است. اگر به این باشگاه رفتید پیشنهاد می کنید در بخشی که با تِم خاک ساخته شده بازی کنید، چرا که این زمین میزبان رویداد ورزشی قرمانی گلف دنیای است. این رویداد سالانه باعث می گردد که شمار زیادی از علاقه مندان به گلف از اروپا و سرتاسر دنیا برای رقابت و حضور در این رویداد ورزشی به دبی سفر نمایند.

باشگاه گلف خور دبی | Dubai Creek Golf & Yacht Club

باشگاه گلف و قایق رانی خور دبی با منظره بی نظیری که به دریا و خور دبی دارد یکی از برترین باشگاه های گلف دبی محسوب می گردد. این باشگاه در سال 1993 افتتاح شده و زمین 6 کیلومتری اش با امتیاز 71 پار و زمین 9 سوراخه برای تمام بازیکنان گلف با هر سطح توانایی و مهارت مناسب است. زمین اصلی میزبان تور مسابقات گلف دبی دیزرت کلاسیک و PGA بوده است و به خاطر گذرگاه های باریک بین دریاچه ها، آبنماها و آبشارها و درختان نخل معروفیت پیدا نموده است. باشگاه گلف خور دبی در محیط طبیعی خور دبی قرار گرفته و به عنوان یکی از 100 زمین گلف برتر دنیا شناخته شده است. علاوه بر زمین های گلف، آموزشگاه آموزش گلف و رستوران های لوکس و مجلل هم از جمله امکانات رفاهی این باشگاه هستند. ساختمان مرکزی این باشگاه با ظاهر بادبانی شکلش مشرف بر گذرگاه آبی خور دبی قرار گرفته است.

مزیت باشگاه های گلف دبی

حداقل سه مورد از 100 زمین گلف برتر دنیا در شهر دبی امارات متحده عربی واقع شده است و سایر زمین ها هم با امکانات فوق العاده لوکس و مجللی که به بازدیدنمایندگان ارائه می نمایند تجربه ای فراموش نشدنی از گلف ارائه می نمایند. بسیاری از باشگاه های گلف دبی که در این مطلب به آن ها اشاره کردیم دارای بالاترین استانداردها هستند و از همین رو، بارها میزبان رویداد و مسابقات بین المللی و معتبر گلف بوده اند. در واقع، می توان دبی را یکی از برترین شهرها برای گلف دوستان و علاقه مندان به گلف برشمرد. تنوع و کیفیت زمین ها و باشگاه های گلف دبی بسیار استثنائی و فوق العاده است و بسیاری از بازیکنان حرفه ای گلف برای تمرین و مسابقه به دبی سفر می نمایند.

موضوع دیگر سرویس دهی و خدماتی است که به مشتریان ارائه می گردد. اهالی دبی و اماراتی ها به خوبی نشان داده اند که در زمینه سرویس دهی و خدمات رفاهی حرفِ اول را می زنند و این موضوع را بارها در زمینه هتلداری، سرگرمیگاه ها و تفرجگاه های ساحلی اثبات نموده اند. از همین رو، بازدیدنمایندگانی که به برترین باشگاه های گلف دبی مراجعه می نمایند از برترین خدمات و سرویس دهی برخوردار می شوند و برترین تجربه بازی گلف را خواهند داشت.

چرا باید دبی را برای ورزش گلف انتخاب کرد؟

در حال حاضر حدود 10 الی 12 زمین گلف در دبی وجود دارد و باشگاه ها و زمین های دیگری هم در حال ساخت هستند. همگی باشگاه های گلف دبی از کیفیت و استانداردهای بالایی برخوردار هستند و تجربه ای سطح بالا و دنیای از گلف را به شما ارائه می نمایند. تورنمنت های مختلف گلف در طول سال در باشگاه های گلف دبی برگزار می گردد و کلیه امکانات، از کیفیت زمین گرفته تا تجهیزات و وسایل و سرویس دهی در حد اعلی به بازدیدنمایندگان ارائه می گردد. بسیاری از باشگاه های گلف دبی شبانه روزی هستند و حتی در طول شب هم با نورپردازی های مناسب فرصت تجربه کردن این ورزش مفرح و لذتبخش را به همه می دهند. علاوه بر این، زمین های گلف دبی در سطوح و تقسیم بندی های مختلف طراحی شده اند و هرکس با هر سطح مهارت و توانایی می تواند از این ورزش لذت ببرد.

حرف آخر

بیشتر باشگاه های گلف دبی نیازمند رزرو وقت قبلی هستند و ضروری است از قبل هماهنگی های لازم را انجام بدهید. بنابراین اگر قصد سفر به دبی را دارید و دوست دارید در برترین زمین های گلف دنیا بازی کنید از قبل با باشگاه مورد نظر تماس بگیرید و بعد از انجام هماهنگی به آن جا مراجعه کنید. بعلاوه بسیاری از این باشگاه ها کلاس های آموزشی هم دارند و اگر تا به حال گلف را تجربه ننموده اید می توانید در سفر به دبی این ورزش آرامش بخش را یاد بگیرید و امتحان کنید.

منبع: visitdubai.com

منبع: الی گشت
انتشار: 22 فروردین 1401 بروزرسانی: 22 فروردین 1401 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1868

به "معرفی برترین باشگاه های گلف دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی برترین باشگاه های گلف دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید