جاذبه های گردشگری فرودگاه اینچئون سئول

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، جاذبه های گردشگری فرودگاه اینچئون | Incheon Airport Attractions

در سال های اخیر لزوم افزایش کیفیت سفر و خدمات ارائه شده اهمیت بسیار زیادی پیدا نموده است. فرودگاه ها نیز به عنوان بخش مهمی از سفر هوایی دیگر مثل سابق یک ترمینال مسافربری برای عبور و مرور مسافران نیستند. برترین فرودگاه های جهان امکانات و خدمات رفاهی فراوانی را در اختیار مسافران قرار می دهند و بعضی از این فرودگاه آنقدر جاذبه دارند که خود به یک مقصد گردشگری مجذوب کننده تبدیل می شوند. اگر قصد سفر به کره جنوبی را دارید و بلیط هواپیمایتان را به مقصد فرودگاه اینچئون سئول رزرو نموده اید انتظار یک فرودگاه شگفت انگیز با جاذبه های فراوان را داشته باشید. جاذبه های گردشگری فرودگاه اینچئون سئول آنقدر زیاد است که ارزش دارد بخشی از زمان سفر را به بازدید از آن ها اختصاص بدهیم. در ادامه خبرنگاران را همراهی کنید تا با دیدنی های فرودگاه اینچئون آشنا شویم.

جاذبه های گردشگری فرودگاه اینچئون سئول

در فرودگاه اینچئون سئول چه کار کنیم؟

فرودگاه بین المللی اینچئون بزرگ ترین فرودگاه کره جنوبی است. اما عناوین این فرودگاه به همین جا ختم نمی گردد: این فرودگاه با جابه جایی سالانه بیش از 49 میلیون مسافر در میان شلوغ ترین و برترین فرودگاه های دنیا نیز قرار گرفته است. طی رده بندی اعلام شده، فرودگاه اینچئون پس از فرودگاه چانگی سنگاپور در رده دوم برترین فرودگاه دنیا قرار گرفته است.

اما به نظرتان چه چیزی این فرودگاه را تا این مقدار ویژه و ممتاز نموده است؟در این فرودگاه اینترنت وای فای رایگان وجود دارد و برای استفاده از آن احتیاج به رجیستری ندارید. بعلاوه تعداد بسیار زیادی فروشگاه وجود دارد که هرچیزی که بخواهید را می توانید بخرید. در فرودگاه اینچئون حدود 90 فروشگاه بدون مالیات یا دیوتی فری وجود دارد! جاذبه های گردشگری فرودگاه اینچئون سئول را در ادامه به تفصیل شرح می دهیم.

موزه فرهنگی کره : زنگ تاریخ!

یکی از جذابیت های سفر خارجی آشنا شدن با فرهنگ و تاریخ آن کشور است. مسافران از بناهای تاریخی و آثار بجا مانده و موزه های کشور مقصد تماشا می نمایند تا هرچه بیشتر با فرهنگ آن کشور آشنا شوند. اما شما این فرصت را خواهید داشت تا در همان فرودگاه با فرهنگ و موسیقی کره جنوبی آشنا شوید. موزه فرهنگی کره تصویری کامل از زندگی و فرهنگ کره جنوبی در گذشته را به مسافران نشان می دهد. البته ما ایرانی ها به لطف سریال های کره ای تا حد زیادی با فرهنگ کره آشنایی داریم! اما اگر دوست دارید لباس ها و صنایع دستی پادشاهی چوسان نو (Chosun Dynasty) را از نزدیک ببینید به این موزه بروید.

شاهد رژه سلطنتی باشید!

یکی از جاذبه های گردشگری فرودگاه اینچئون سئول حرکت دسته جمعی خاندان سلطنتی چوسان است! رژه خاندان سلطنتی چند بار در روز انجام می گردد، بنابراین اگر چندساعت در فرودگاه باشید حتما شاهد یکی از این رژه ها خواهید بود. پادشاهان و ملکه های خاندان سلطنتی در لباس ها و پوشش های سنتی در فرودگاه مدرن و مجهز اینچئون قدم می زنند. مسافرانی که از این اتفاق خبر ندارند با تماشا گروهی ملبس به لباس های قدیمی غافلگیر می شوند. خاندان سلطنتی بعد از قدم زدن در فرودگاه این فرصت را به مسافران می دهند تا با آن ها عکس یادگاری بگیرند. اگر دوست دارید با خاندان سلطنتی چوسان نو عکس یادگاری داشته باشید و به دوستانتان نشان دهید به فرودگاه اینچئون بروید!

گردش در باغ های فرودگاه

اگر از هیاهو و شلوغی فرودگاه خسته شده اید و دوست دارید چند ساعتی را در طبیعت آرام و خلوت باشید به باغ های فرودگاه بروید. در فرودگاه اینچئون باغ های متعددی وجود دارد که هرکدام زیبایی خاص خود را دارند. باغ درخت کاج (Pine Tree Garden) در سالن هزاره سوم (Millennium Hall) منظرهی بی نظیر از درختان کاج را به مسافران عرضه می نماید. در باغ کاکتوس می توانید طیف متنوعی از کاکتوس را در شکل ها و مقدار های مختلف ببینید. در باغ آسمان (Sky Garden) نیز می توانید از منظره 360 درجه مشرف به محوطه فرودگاه و باند فرودگاه و ساحل نزدیک فرودگاه لذت ببرید.

گلف بازی کنید

اگر زمان بیشتری در اختیار دارید می توانید با 5 دقیقه ماشین سواری به باشگاه گلف نزدیک فرودگاه بروید. در فرودگاه اینچئون سئول اتوبوس های شاتل مسافران را به صورت رایگان به این باشگاه می برند. زمین گلف دارای 72 سوراخ گلف است و در واقع بخشی از خدمات رفاهی و تسهیلاتی فرودگاه اینچئون به شمار می رود. تمرین گلف در یک روز آفتابی می تواند تفریحی آرام بخش و لذتبخش برای مسافران باشد و مطمئنا یکی از برترین جاذبه های گردشگری فرودگاه اینچئون است. اگر گلف بلد نیستید می توانید از زمین 18 سوراخه آغاز کنید و آموزش های لازم را در خصوص گلف یاد بگیرید.

اسکیت سواری روی یخ!

اگر هوادار هیجان و ورزش هستید فرودگاه اینچئون این فرصت را در اختیار شما قرار می دهد. سالن اسکیت روی یخ در طبقه اول فرودگاه قرار گرفته است و از ساعت 10 صبح تا 8 شب باز است. در این سالن کفش اسکیت، دستکش و کلاه ایمنی نیز به شما داده می گردد و می توانید مثل یک قهرمان اسکیت روی یخ ها اسکیت سواری کنید و لذت ببرید.

خرید کنید!

بله، خرید همواره یکی از جذابیت های سفر بوده و خواهد بود! اما خرید در فرودگاه اینچئون لطفی دگر دارد، به طوری که آن را به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری فرودگاه اینچئون به شما معرفی می کنیم. چرا؟ چون حدود 90 فروشگاه بدون مالیات یا دیوتی فری (duty free) در فرودگاه اینچئون وجود دارد و حتی راهنمای خرید برای هر طبقه نیز به طور جداگانه به مسافران ارائه می گردد. این تعداد فروشگاه دیوتی فری در یک فرودگاه بسیار جالب توجه است. حتی می توان اینطور گفت که این فرودگاه در واقع یک مرکز خرید بزرگ است که فرودگاه نیز دارد! در این فرودگاه هرچیزی که تصورش را بکنید می توانید بخرید. از کیمچی و جلبک دریایی گرفته تا لوازم آرایشی نفیس و پوشاک برند و لاکچری را می توانید در این فرودگاه پیدا کنید.

منبع: cheapflights.com.ph

منبع: الی گشت
انتشار: 22 فروردین 1401 بروزرسانی: 22 فروردین 1401 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1867

به "جاذبه های گردشگری فرودگاه اینچئون سئول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه های گردشگری فرودگاه اینچئون سئول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید