مرمت حمام چهارسوق شاهرود صورت می گیرد

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، ایسنا/ براساس سخنان معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان، مرمت حمام چهارسوق شاهرود صورت می گیرد.

مرمت حمام چهارسوق شاهرود صورت می گیرد

جهت دریافت خدمات بازسازی داخلی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

قضیه چیست؟

مصطفی یغمائیان با اعلام این خبر اضافه کرد: در راستای حفاظت و حراست از آثار و بناهای تاریخی و با ارزش و همچنین مرمت و احیای بناهای به ثبت رسیده در فهرست آثار ملی کشور، ساماندهی و مرمت و احیای ساختمان مذکور در برنامه قرار گرفته است. معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گفت: این حمام که در محدوده بافت تاریخی شهر شاهرود قراردارد، با مشارکت بهره بردار آن مرمت می گردد. یغمائیان اضافه کرد: در این مرحله از مرمت اقداماتی شامل سبک سازی بام، مرمت دریچه های روی سقف ، استحکام بخشی و پی بندی، اجرای کاه گل، اصلاح ناودان ها و ... به صورت موضعی و براساس اعتبار موجود انجام می گردد. معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان گفت: این حمام قدیمی دارای فضای ورودی، سربینه یا رخت کن، گرم خانه، خزینه است.

منبع: همگردی
انتشار: 3 خرداد 1399 بروزرسانی: 30 شهریور 1400 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 787

به "مرمت حمام چهارسوق شاهرود صورت می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرمت حمام چهارسوق شاهرود صورت می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید