لیگ قهرمانان آسیا، اکران فیلم هندی پرسپولیس و شجاع خلیل زاده، تراکتور و فولاد به دنبال اولین برد

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، مرحله گروهی فصل 2021 لیگ قهرمانان آسیا در حالی امروز دنبال می گردد که پرسپولیس با مدافع پیشین خود در هند روبه رو می گردد.

لیگ قهرمانان آسیا، اکران فیلم هندی پرسپولیس و شجاع خلیل زاده، تراکتور و فولاد به دنبال اولین برد

جهت دریافت مشاوره خدمات دستگاه چاپ تراکت از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش خبرنگاران، دیدارهای مرحله گروهی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا در منطقه غرب، امروز (شنبه) با به میدان رفتن سه نماینده ایران وارد هفته دوم خود می گردد. مسابقاتی که در گروه های D ، B و E در کشورهای امارات، هند و عربستان برگزار خواهند شد.

پرسپولیس - الریان

فینالیست دوره پیش این مسابقات بعد از اینکه نخستین گامش را در فصل جدید با برد برداشت، حالا باید با یکی از نمایندگان قطر روبه رو گردد. شاگردان یحیی گل محمدی در حالی پا به این میدان می گذارند که بازی هفته پیش مقابل الوحده امارات را با تک گل سیدجلال حسینی به نفع خود سرانجام برده اند، اما امروز به مراتب کار دشوارتری مقابل الریان خواهند داشت.

پرسپولیسی ها هنوز فرشاد فرجی و سعید آقایی، دو بازیکن مبتلا به کرونای شان را در اختیار ندارند و احتمالاً باید بدون تغییر چندانی نسبت به بازی نخست امروز به میدان بروند. سرخپوشان ایرانی که در سه سال گذشته دو بار تجربه حضور در فینال لیگ قهرمانان را در کارنامه دارند اهدافی بالاتر از صعود از دور گروهی را در سر دارند. به همین دلیل آنها در همه بازی های گروهی فقط با انگیزه کسب سه امتیاز به میدان خواهند رفت. این تیم با سه امتیاز صدرنشین گروه E است و در صورت پیروزی می تواند حتی اختلافش را با تیم های دیگر بیشتر کند.

الریان با وجود اینکه یکی از تیم های شناخته شده قطر به حساب می آید، اما در بازی اول مقابل نماینده گمنام هند تیم گوا با تساوی بدون گل متوقف شده است. این تیم در لیگ ستارگان با 35 امتیاز و قرار دریافت در رده سوم جدول بعد از السد و الدحیل به کار خود سرانجام داده است. این تیم در سال 95 با پرسپولیس در آسیا همگروه بود که در یک بازی با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسید و در بازی برگشت نیز تساوی بدون گل رقم خورد.

الریان که یکی از تیم های همواره حاضر در لیگ قهرمانان به حساب می آید، شجاع خلیل زاده را ترکیب خود دارد که رویاروی این بازیکن با تیم سابقش حساسیت های این بازی را دوچندان نموده است. با توجه به میزبانی هند از این مسابقه و حواشی که در گذشته در جدایی این مدافع با پرسپولیس اتفاق افتاده است، حالا نخستین رویارویی آنها را می توان به فیلم هندی تشبیه کرد که لحظاتی احساسی و احتمالاً اکشن هم خواهد داشت.

تراکتور - شارجه امارات

تراکتور بازی برده هفته نخستش را مقابل تیم سرشناس پاختاکور با تساوی عوض کرد و حالا مقابل میزبان مسابقات گروه B با انگیزه برد و کسب سه امتیاز راهی میدان می گردد. تراکتوری ها با نمایشی قابل قبول و دور از ذهن حتی از پاختاکور 2 بر صفر نیز جلو افتادند، ولی در نهایت به نتیجه تساوی 3 - 3 رضایت دادند.

شارجه امارات که از امتیاز میزبانی برخوردار است، بازی قبلی اش را مقابل نیروی هوایی عراق با یک گل پیروز شده و صدرنشین این گروه به حساب می آید. با توجه به شرایط جدول، تراکتور برای بهبود بخشیدن به شرایطش در جدول احتیاج به کسب پیروزی در این بازی دارد. شارجه در لیگ داخلی امارات با 42 امتیاز در رده چهارم است و تراکتور نیز در لیگ برتر ایران با 27 و یک بازی کمتر در رده هشتم واقع شده است.

فولاد - الوحدات اردن

فولادی ها در این مسابقات روزهای خوبی را سپری می نمایند. آنها در بازی پلی آف لیگ قهرمانان تیم متمول العین را با چهار گل شکست دادند و مقتدرانه راهی دور گروهی شدند. علاوه بر این شاگردان جواد نکونام در نخستین بازی دور گروهی نیز نمایش خیلی خوبی مقابل السد تحت راهنمایی ژاوی داشتند و توانستند قهرمان بلامنازع لیگ ستارگان را تا آستانه شکست ببرند، اما این بازی در نهایت با گل دقایق سرانجامی السد با تساوی یک - یک به سرانجام رسید.

فولاد که شاید در ابتدا کمتر کسی حتی به کسب سهمیه لیگ قهرمانان توسط این باشگاه فکر می کرد، حالا با عملکرد خوبش در دو بازی قبلی خیلی ها را به صعود از گروه D امیدوار نموده است.

الوحدت اردن که تیمی ناشناخته در سطح آسیاست، پیروز شده در نخستین گام النصرِ مدعی را در خانه اش با تساوی بدون گل متوقف کند و به نوعی شگفتی آفرین ظاهر گردد. این نتیجه باعث شده است تا در این گروه همه تیم ها یک امتیازی باشند و فولاد این فرصت را دارد تا با پیروزی در بازی امشب چهار امتیازی گردد و موقعیتش را در جدول ارتقا دهد.

در دیگر بازی حساس این گروه تیم های السد قطر و النصر عربستان به رقابت می پردازند.

برنامه کامل دیدارهای امروز لیگ قهرمانان آسیا به توضیح زیر است:

گروه E

الوحده امارات - گوای هند، ساعت 19، استادیوم فاتوردا گوا

الریان قطر - پرسپولیس ایران، ساعت 21:30، استادیوم فاتوردا گوا

گروه B

نیروی هوایی عراق - پاختاکور ازبکستان، ساعت 19:30، استادیوم شارجه

تراکتور ایران - شارجه امارات، ساعت 22:30، استادیوم شارجه

گروه D

النصر عربستان - السد قطر، ساعت 22:30، استادیوم دانشگاه ملک سعود ریاض

فولاد ایران - الوحدات اردن، ساعت 22:30، استادیوم ملک فهد ریاض

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 31 اردیبهشت 1400 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1475

به "لیگ قهرمانان آسیا، اکران فیلم هندی پرسپولیس و شجاع خلیل زاده، تراکتور و فولاد به دنبال اولین برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ قهرمانان آسیا، اکران فیلم هندی پرسپولیس و شجاع خلیل زاده، تراکتور و فولاد به دنبال اولین برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید