قدردانی محمدرضا جعفری جلوه از برنامه سازان شبکه دو خبرنگاران

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، مدیر شبکه دو از جمعی از مدیران، تهیه کنندگان، کارگردانان و گویندگان این شبکه قدردانی کرد.

قدردانی محمدرضا جعفری جلوه از برنامه سازان شبکه دو خبرنگاران

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه دو، طی مراسمی با حضور محمدرضا جعفری جلوه، مدیر شبکه دو و جمعی از مدیران شبکه از کوشش های تهیه نمایندگان و برنامه سازان برنامه های شاخص شبکه دو سیما در سال 99 قدردانی و بر ایجاد حال خوب، رونق اقتصاد مقاومتی و توجه به انتخابات پیش رو به عنوان سه ضرورت برنامه سازی در جامعه امروز تاکید شد.

این مراسم با حضور جمعی از مدیران شبکه و مدیران گروه های اجتماعی، اقتصاد و دانش، معارف اسلامی، کودک و نوجوان، خانواده، سیاسی و تهیه نمایندگان، عوامل اصلی و مجریان برنامه هایی، چون بچه محل، غیر محرمانه، در انتهای الوند زنده باد زندگی، طبیعت 360 درجه، از آسمان، مسابقه تلفنی دو در دو، مسابقه محاکات، دوقلوها، کاغذبازی، دهکده بچه ها، عصر خانواده، مثبت خانواده، کام شیرین، دست کی بالا، میخچه و… در محل آمفی تئاتر این شبکه برگزار گردید.

مدیر شبکه دو سیما در این مراسم با اشاره به اینکه سال جاری یک نوروز مهدوی را پیش رو داریم، بیان نمود: شروع سال آینده عید در عید است. فروردین دل افروز در گردش شمسی و شعبانِ پرسرور در گردش قمری با هم انطباق پیدا می نمایند. در چنین تقارنی و با توجه به شرایطی که بر کشور، منطقه و دنیا می رود، ایجاد حال خوب و خوش وقتی به نوعی منتهی به افزایش سرمایه ای اجتماعی است و ضرورت اول جامعه ایرانی خواهد بود.

وی با تاکید بر نقش رسانه در ایجاد احوال نیک و لحظات خوش در زندگی امروزِ مردم توضیح داد: باید بکوشیم در افزایش سرمایه اجتماعی پیروز میدان باشیم و این نمی گردد مگر آنکه مردم حال شان خوب باشد و احساس خوش وقتی نمایند. تفاوت است بین خوشبختی و خوش وقتی و من به عمد از واژه خوش وقتی استفاده می کنم و این شعار و حرف گزافی نیست و در این راستا رسانه وظیفه مهمی بر عهده دارد. کاری که تا کنون هم به میزان قابل اعتنایی انجام داده است و البته بیش از آنچه تا امروز اتفاق افتاده همچنان بر عهده و ذمه ماست.

مدیر شبکه دو ادامه داد: سال جاری شرایط ویژه ای وجود دارد، اینکه در شروع گام دوم انقلاب و در سال 1400 در یک پیچ مهم تاریخی در سطح منطقه ای و دنیای قرار داریم، آن هم در این دنیاِ کرونازده که بر دغدغه ها اضافه نموده که امید ها را کاسته، این ها همه وظیفه خوب کردن حال مردمان را هر چه بیشتر بر فعالان رسانه واجب می نماید.

وی به رونق اقتصاد مقاومتی به عنوان ضرورت دوم اشاره نمود و اضافه نمود: طرح و ایده اقتصاد مقاومتی به عنوان یک امر کلیدی سال هاست در دستور کار است، اما همچنان نیازمند جان دریافت و رونق دریافت بیشتر است. جامعه ما نیازمند قوتی فراتر در حوزه مالی است. اگر به لحاظ مالی شرایط بهتری داشتیم امروز مواجهه مان با نظامات سلطه در سراسر دنیا با شرایط بهتری رخ می داد. البته ایرانیان مردمی عزتمند هستند و اغلب در شرایط سخت مالی هم از مبارزه دست نکشیده اند، لکن اگر شرایط مالی بهتر می بود به سهولت بیشتری می توانستیم در چالش ها به دنیا پاسخ دهیم.

جعفری جلوه در ادامه به انتخابات پیش رو به عنوان مقطعی حساس اشاره نمود و گفت: ضرورت سوم هم برآمدن یک دولت کارآمد و کاربلد از متن یک انتخابات پرشور است، انتخاباتی که در پیش است و جایگاهی حیاتی در سرنوشت و زندگی جمعی و فردی ما دارد.

مدیر شبکه همچنین یادآور شد: امیدوارم بتوانید در برنامه هایی که در پیش دارید در فروردین و نوروز 1400، رمضانی که در پیش است و نهایتاً در خاتمه فصل بهار و خردادماه که انتخاباتی مشخص نماینده در این سرزمین در پیش خواهد بود، به نحوی موثر ظاهر شوید. البته کار ما صرفاً در این مقطع یاد شده نیست، این یک مرحله عبور و گذار و البته مشخص نماینده است. ما برای کلیت سال 1400 و سالیان پیش رو باید برنامه ریزی و اندیشه بلندی داشته باشیم.

جعفری جلوه با اشاره به فراوری برنامه های مختلف با هدفی مشترک اظهار کرد: رسانه رنگین کمانی است از برنامه های مختلف، ظاهراً با رنگ های متفاوت، اما با اهداف واحد و مشترک. مقصد همه برنامه های طنز و جد ما باور خویشتن، احساس هویت و افزایش تعلق جمعی به دین، آیین سرزمین دیرپای ما ایران است و در این عرصه تفاوتی بین ساختار ها و طعم های مختلف برنامه سازی نیست. از این رو همه تهیه نمایندگان و برنامه سازان زحمات ارزشمندی را در این راه می کشند و شایسته قدردانی هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 فروردین 1400 بروزرسانی: 14 فروردین 1400 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1388

به "قدردانی محمدرضا جعفری جلوه از برنامه سازان شبکه دو خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قدردانی محمدرضا جعفری جلوه از برنامه سازان شبکه دو خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید