فون در لاین: اتحادیه اروپا باید زبان قدرت را یاد بگیرد

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، رئیس آینده کمیسیون اروپا گفت، اتحادیه اروپا برای نشان دادن قاطعیت خود، باید زبان قدرت را یاد بگیرد.

فون در لاین: اتحادیه اروپا باید زبان قدرت را یاد بگیرد

برای سفر به تور اروپا با بهترین کارشناسان مشورت کرده و بهترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، اورسولا فون در لاین رئیس آینده کمیسیون اروپا روز آدینه گفت، اتحادیه اروپا دیگر نباید بر قدرت نرم تکیه کند و باید زبان قدرت را یاد بگیرد.

به نوشته خبرگزاری رویترز، فون در لاین گفت، اروپا در دنیا آشفته امروز سنگری برای دموکراسی است و برگزیت (برنامه خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا) موجب همبستگی بیشتر کشورهای باقی مانده در اتحادیه اروپا شده است.

فون در لاین اضافه نمود: ما باید با اعتماد به مسیرش ادامه دهیم. اگر ما اروپایی ها می خواهیم قاطعیت خود را نشان دهیم باید بدانیم که در دنیا امروز قدرت نرم به تنهایی کافی نیست. اروپا باید زبان قدرت را نیز یاد بگیرد.

رئیس آینده کمیسیون اروپا توضیح داد: این بدان معنا است که از یک سو باید قدرت سخت افزاری خود را توسعه دهیم، برای مثال در زمینه سیاست های امنیتی. از سوی دیگر باید باید بر توانی که داریم تمرکز بیشتری کنیم.

فون در لاین که از متحدان نزدیک آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان محسوب می گردد و از یکم دسامبر (10 آذر) ریاست کمیسیون اروپا را عهده دار می گردد در ادامه گفت: ما باید راهبردی تر و با نگاهی به منافع خارجی خود عمل کنیم که سیاست گسترش اتحادیه اروپا نیز بخشی از آن است.

م

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 11 آذر 1398 بروزرسانی: 12 مهر 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 397

به "فون در لاین: اتحادیه اروپا باید زبان قدرت را یاد بگیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فون در لاین: اتحادیه اروپا باید زبان قدرت را یاد بگیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید