فرماندار بستان آباد بر تقویت زیرساخت های ارتباط اینترنتی تاکید نمود

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، فرماندار شهرستان بستان آباد با اشاره به شرایط نامناسب آنتن دهی تلفن سیار و نبود خدمات اینترنت در بعضی از مناطق روستایی شهرستان، بر ضرورت تقویت زیرساخت های ارتباط اینترنتی در آستانه سال تحصیلی تاکید نمود.

فرماندار بستان آباد بر تقویت زیرساخت های ارتباط اینترنتی تاکید نمود

به گزارش خبرنگار از، اللهیاری فرماندار شهرستان بستان آباد در جلسه شورای آموزش و پرورش بستان آباد ضمن تاکید بر تامین زیرساخت های آموزشی با توجه به بازگشایی مدارس در شرایط کرونایی گفت: متاسفانه هنوز در بعضی از مناطق روستایی شهرستان بستان آباد شاهد عدم آنتن دهی موبایل و نبود اینترنت هستیم.

او گفت:آموزش و پرورش شهرستان بستان آباد باید نسبت به تغییر شرایط های کرونایی که از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام می گردد آمادگی های لازم را داشته باشد.

اللهیاری ورود خیران در حوزه آموزش و پرورش را تعین کننده مطرح کرد و اضافه نمود: خیران با تامین سخت افزار های لازم می توانند در این حوزه گره گشا باشند.

او به بی رغبتی بعضی از خانواده ها برای ثبت نام پیش دبستانی ها در مدارس اشاره نمود و گفت : یک هزار و 200 دانش آموز پیش دبستانی در منطقه آموزش و پرورش بستان آباد وجود دارد که نزدیک به یکصد نفر از آن ها ثبت نام نموده اند.

ک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 مهر 1399 بروزرسانی: 24 مهر 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1045

به "فرماندار بستان آباد بر تقویت زیرساخت های ارتباط اینترنتی تاکید نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرماندار بستان آباد بر تقویت زیرساخت های ارتباط اینترنتی تاکید نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید