چالش رفت و آمد دانش آموزان با بازگشایی مدارس از نیمه شهریور

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، مدیرکل آموزش و پرورش تهران با اشاره به بازگشایی مدارس از نیمه شهریور گفت: یکی از اساسی ترین مسائل ایاب و ذهاب دانش آموزان است.

چالش رفت و آمد دانش آموزان با بازگشایی مدارس از نیمه شهریور

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش تهران در گفت وگو با خبرنگار ، درباره چالش های بازگشایی مدارس از نیمه شهریور اعلام کرد: مدارس با توجه به تصمیم ستاد ملی کرونا براساس شرایط سفید، زرد و قرمز طبقه بندی می شوند که در شرایط اول کلاس ها حضوری، در حالت دوم کلاس بخشی حضوری و بخشی غیر حضوری و در شرایط سوم فرآیند آموزش غیرحضوری خواهد بود و ما هم تابع تصمیم ستاد ملی کرونا در شهر تهران هستیم.

او ادامه داد: تراکم کلاس های درسی در شهر تهران حدود 32 دانش آموز است و این در حالی است که تراکم استاندارد 24 نفره در نظر گرفته شده است بنابراین در این مورد مشکلاتی وجود دارد، اما با تدابیر لازم از جمله زوج و فرد کردن یا دو شیفته کردن دانش آموزان این موضوع را رفع خواهیم کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش تهران با اشاره به اینکه از حیث نیروی انسانی و ساماندهی آن در صورت برای بازگشایی زودتر از موعد مسئله ای نداریم، اظهار کرد: موضوع ساماندهی اجرا شده است و در تامین معلم با توجه به بازگشایی از نیمه شهریور مسئله ای وجود ندارد.

فولادوند با اشاره به اینکه مشکل اصلی در سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان است، اعلام کرد: با توجه به شرایط موجود بابت رعایت پروتکل های بهداشتی در حین رفت و آمد به مدرسه دچار مشکل هستیم که باید برای آن تدابیر ویژه ای بیاندیشیم.

او با اشاره به اینکه برای بازگشایی از نیمه شهریور آمادگی لازم وجود دارد، گفت: سال جاری با توجه به شرایط خاص موجود تغییر تقویم آموزشی انجام می گردد، اما برای آنکه این تغییر دائمی گردد نیازمند تامین زیرساخت های لازم و آنالیز های بیشتری هستیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 18 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 969

به "چالش رفت و آمد دانش آموزان با بازگشایی مدارس از نیمه شهریور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چالش رفت و آمد دانش آموزان با بازگشایی مدارس از نیمه شهریور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید